Ревю: Estée Lauder Advanced Night Repair

by - 3:54

Привет прекрасни!
Отдавна искам да напиша това ревю, но ми се щеше да ползвам продукта поне месец преди да стигнем до този етап. До тук съм говорила само за декоративната козметика на марката, но днес ще ви разкажа за един адски популярен продукт, продукт за който сте чували, гледали сте клипчета и ще продължавате да чувате. А именно Advanced Night Repair Serum на Estée Lauder.


Знаете, че моята скръндзава душа се отпуска, когато говорим за бяла козметика. На мнение съм, че когато се опре до грижата за кожата, е добре да поспестиш малко и да инвестираш в нещо "голямо, скъпо и красиво", какъвто е серумът на  Estée Lauder - Advanced Night Repair. 

Чувала съм толкова прекрасни отзиви за него от всички посоки, но някак си не можех да се престраша да си го взема. Най-неприятното е, че мостри за точно този тип серуми няма, но в бутика на Clinique и Estée Lauder в Мол София, бяха така любезни да ми сипат съвсем малко количество, за да видя как ще повлияе на кожата ми. Знам, че за да се види пълният ефект от серума трябва да се ползва по-дълго и продължително, но за няколкото дни в които ползвах контейнерчето открих, че кожата ми е доста по-мека и нежна на допир. 

След като ме тръшна грипът и изкарах две седмици у дома, кашляйки като инатливо магаре, може да се досетите колко бях спестила. В крайна сметка като не излизаш не харчиш!!! И първият ден на свобода, колебливо влязох в Perfumery Douglas & beautyzone уж само да погледна и да се поглезя с нещо. И тогава го видях... да си стои там самотничко, намален от 220 на 170лв... И тогава разбрах, че просто си ме призова. Освен това се оказа, че с покупката получавам и несесер с мини спирала, крем и серум (крема и серума са от друга серия и отидоха автоматично при мама).

Сега обратно на серума. Първо как го ползвам. Ползвам го вечер, след като съм почистила лицето си, измила съм го с четка и след тоника нансям серума. Благодарение на Мери не го нанасях дълго време погрешно. Препоръчително е да капнете по 1 капчица на 3 пръста (аз го правя на показалец, безименен и среден), a после да ги разтриете леко, докато серума се затопли (моля не търкайте дълго и продължително, целта е хубаво лице, а не пръсти!). С леки потупвания нанасям на лицето и когато попие продължавам с крема.


Бутликата от 50 мл. е много стилна, серумът не е лепкав и попива бързо. Основната цел с която го взех, бе защото съм чела, че спомага много с изглаждане на белези от стари пъпки, макар в нито един магазин да не ми го препоръчаха за това. 

За месец употреба серума направи прекрасни неща с кожата ми. Тенът е много по-избистрен, изглежда доста по-свежа, а на допир е мека и нежна. Старите лилави белези вече до толкова са избледнели, че почти не се забелязват. След употребата му, усещам кожата си добре хидратирана и не усещам нужда от крем, но си нанасям лосион за превенция. Не за друго, но не ми се ще да заприличам на тиква отново. Определено има и благоприятен ефект върху бръчките, тази на челото ми, която с много мръщене си я бях изработила да е забележима се е позагладила и ще трябва отново да поработя за нея.

Общо взето мисля, че това са най-добре похарчените 170 лв. в козметичен план, които съм правила. Определено си заслужава защото сега кожата ми е по-свежа и несъвършенствата които ме побъркваха до скоро вече почти не се забелязват. Е има какво още да се желае, но проблемът тук е във вредните ми пръсти и в този, който сложи огледало в асансьора, но това е друга тема на разговор.

За хората които не обичат да купуват продукт без да знаят състава му: Water, Bifida Ferment Lysate, Methyl Gluceth-20, PEG-75, Bis-PEG-18 Methyl Ether Dimethyl Silane, Butylene Glycol, Propanediol, Cola Acuminata (Kola) Seed Extract, Hydrolyzed Algin, Pantethine, Caffeine, Lectithin, Tripeptide-32, Ethylhexylglycerin,Sodium RNA, Bisabolol, Glycereth-26, Squalane, Sodium Hyaluronate, Oleth-3 Phosphate, Caprylyl Glycol, Lactobacillus Ferment, Oleth-3, Oleth-5, Anthemis Nobilis (Chamomile), Yeast Extract, Choleth-24, Hydrogenated Lecithin, Ceteth-24, Tocopheryl Acetate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Hexylene Glycol, Carbonmer, Triethanolamine, Trisodium EDTA, BHT, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Red 4, Yellow 5.  (Източник)

Като цяло препоръчвам продукта с две ръце, също така препоръчвам и предварително тестване (всяка кожа може да реагира изненадващо на всичко). При мен серума върши страхотна работа. За пореден път ще повторя, че инвестицията в грижа за кожата, може да спести нуждата от прекалено много грим. 

Дано съм ви била полезна прекрасни! Хубав и много усмихнат петък ви желая! 💖

You May Also Like

0 comments