Pick N Dazzle Юни 2017

by - 0:44

Привет, прекрасни!
Знам, че много се забавих с този пост, но месецът беше доста напрегнат за мен. Сега, когато мога да дишам спокойно съм приготвила няколко поста и първият е с любимата ми кутия. Сериозно с всеки изминал месец я обичам все повече!



Продуктите не се повтарят и все са съобразени с картата, която съм попълнила. В едно от предните ревюта някой ме попита дали намирам приложение на всичко. От сега ви казвам да, всички които са в срок на годност ОТ отварянето си ги пазя, докато не изразходвам вече отворен продукт с подобно приложение (душ гел, скрабове, кремове). А и повтарящи се продукти не са идвали до сега. 


Както виждате, този месец кутията изглежда препълнена. Имено за това на този етап не изпитвам нужда да си я организирам сама и се доверявам изцяло на екипът на Pick N Dazzle.


L'Action Eyelash Treatment - Прозрачна спирала обогатена с провитамин B5 за заздравяване на миглите и с витамин Е за овлажняване и стимулиране на растежа. Обещава ежедневна грижа, постепенно сгъстяване и удължаване на миглите, като ги прави копринено меки.

Цена: 23 лв.


SPA Energy Refreshing Gel - Харесва ми, че в кутията са включени и български марки, при положение, че тя е предназначена не само за нашият пазар. Душ гелът е със страхотен свеж аромат и има всиоко съдържание на минерали (калций, мазнезий, калий и др.), точно като морската вода.

Цена: Около 10-ина лв. (не откривам информация)


Mades Recipes Spicy Sensation Body Scrub - До тук имам само положителни впечатления от марката и нямам търпение да стигна и до употребата на този скраб!

Цена: 15 лв.


Object of Affection Lipbalm #VanilaSky - Балсам за устни от Teeez Cosmetics, както знаете вече съм пристрастена към продуктите им и очаквам само хубави неща от това балсамче.

Цена: 17 лв.


Dermance руж в цвят Kiss Kiss - Минерален руж в опаковка от 12 мл. Нямам идея колко струва, защото не фитурира в списъка за продуктите, предполагам че е или бонус или рекламна мостра на марката. В интернет го откривам на фрапиращи цени от 20 евро.


Dermance Instant Regard - Маска за очи, която също не откривам в описанието на получените от мен продукти, нито в списъка с марки с които работят Picks N Dazzle, но предполагам, че това ще е нова марка.



Zanzibar Moisturising Day Cream Travel Size - Както виждате малка и удобна за път опаковка. Със сигурност ще влезе в употреба.

Цена: 7 лв.


И естествено няколко мостри, различни от тези, оито съм получавала до сега. Актуални са за летния сезон и слънцезащитата.

Както виждате тои път, кутията е направо WOW, доста надскочи цената си и дори имаше изненади. За това не съжалявам, че поднових абонаментът си! Това определено е най-най-любимата ми абонаментна кутия за козметика.

You May Also Like

2 comments

  1. Ехааа, много яка кутия!
    И супер оригинално хрумване за пликче с капачка за мострата на дневния крем! Кеф!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. То не е точно мостра, защото си е бая голямо. А е специално направен за път не като мостра. Кутията е меко казано страхотна, а ружът и маската за очи бяха тотална изненада.

      Изтриване