Продукти за коса в ръчната чанта?

by - 0:26

Здравейте, прекрасни!
Прескочих поста за месечните любимци, защото реално последно време ползвам основно продукти, които вече съм ви представяла. И понеже не ми се иска да оставям ей така в пространството без някакъв интересен пост (или поне така се надявам), реших да ви споделя каква грижа за косата нося в чантата си. А аз със сигурност имам нужда от такава, защото имам доста обемна и боядисана коса.


Както сами се убедихте от снимката, косата ми е доста. Скоро направих и опит за русо омбре, но не ми се получи и краищата на косата ми се възмутиха. Знаете, че и лятно време е хубаво да имате под ръка ластици, шноли и всякакви подобни пособия. Аз ще ви покажа освен ластикът за коса на ръката ми какво още нося.



Мини четка Dessata - Обичам тези четки. Писала съм ревю на голямата четка ТУК. Мини вариантът е изключително подходящ за дамска чанта, капачето предпазва бодлите от нараняване, а самата четка разресва изключително лесна. Лека е и не тежи.


Шноли Linziclip*  -  Аз си избрах три размера Midi, Mini и Maxi от сайтът за дамски парфюми и козметика Parfimo.bg. Като цяло това не е първият ми допир с марката. Имала съм и преди и ми се наложи да я сменя едва след няколко години ползване и то защото по невнимание я бях метнала на дъното на чантата вместо в несесера. Опитът ми до сега е основно с Midi размерът, но до тук и другите не се справят зле. Моят фаворит като размер си остава този с който съм свикнала.


Moroccanoil - за тънка и изрусявана коса. Тази малка мостричка я ползвам от не знам колко време. Беше в една от последните кутии които си поръчах от Pinks, а имам и още една от списание. В момента в който ги приключа мога да кажа, че ще си купя пълна бутилка. Маслото е страхотно, омекотява косата, придава ѝ блясък и след опитът ми да направя русо омбре, започнах да го ползвам доста често, така краищата на косата ми не изглеждат накъсани, сухи и не седят като гъши пух. 


Това беше от мен, прекрасни. Споделих ви за продукти и аксесоари, които нося в чантата си с цел да се погрижат за косата ми, а и комфортът ми през лятото. Нека не забравяме, че колкото и красиви да са дългите коси, лятно време могат да са и голяма тежест. А вие носите ли глезотии за коса в чантите си?


* Продуктът ми е изпратен от PR по мой избор

You May Also Like

0 comments