Празни опаковки vol. 003

by - 0:45

Привет прекрасни,
идва време за един от моите не особено любими постове, но сякаш любими на хората, които четат. Казвам го, защото и аз обичам да чета подобни постове. Точно така време е за малко празни опаковки!!! Не мога да повярвам, че успях да стигна до нов такъв пост!



Улавям се, че имам доста голям асортимент празни опаковки, но всичките са основно аромати и грижа за кожата. Изглежда ми плашещ фактът, че нямам такива от декоративната козметика и май ще трябва да поработя повече в този департамент.


Започваме с продуктите за баня (липсата на душ гелове се дължи на фактът, че свършват все, когато не съм аз в банята и успяват да стигнат до кофата преди да ги спася 😭)


Balea пяна за бръснене - ами превърна се в любимата ми пяна. Бюджетна е, не изсушава кожата и върши страхотна работа. Ще ми се да има по-голяма разновидност на аромати, но ще го преживея, като излезе лимитиран аромат, който ми хареса купувам по два броя и така съм запасена за известно време. Не само, че бих купила отново, но имам още 2 в шкафа и 1 в банята.

Saforelle интимен гел - Гел за измиване на интимната зона, беше ми препоръчан от АГ-то ми. Съдържа екстракт от репей, слабо алкален е, няма сапун, парабени, оцветители или феноксиетанол. Стигна ми за много време, но минусът му е, че не е от най-лесните за намиране, а Ремедиум в близост нямам. Така, че бих го повторила, но в по-далечен етап и то, ако имам път около някоя аптека Ремедиум.

Ziaja Cocoa Butter Hair Mask - Това е една от любимите ми маски, която си има цяло ревю, посветено на нея. В момента ползвам тази с козето мляко и имам складирана една на Garnier. След тях най-вероятно отново ще се върна на нея.


Yves Rocher крем за ръце с боровинка и бадем - по принцип обожавам Yves Rocher, обожавам и коледните им серии, но... 2016 селекцията не успя да ме грабне. Определено след ароматите за 2015 не успях да намеря своят в последната Коледна селекция. Кремът беше добър, попиваше бързо без да оставя мазен филм, но тези от 2015 ми се струват по-добри. Не бих си купила отново този аромат.

SEPHORA крем за ръце с манго - обожавам ароматът му и това как се отразява на ръцете ми. Определено бих си го купила отново, но в някакъв по-далечен етап.


Dove дезодорант с нар - ми... не съм доволна. Не знам как се случва така, че един дезодорант на марката издържа и се справя, а друг не. Не бих го повторила и определено ще се придържам към зелената краставица.

AVON спрей за тяло с кайсия и карите - Може и да се бъркам, но е празен от известно време, а и го няма в каталогът на бранда от едно известно време. Реално това и продуктите от сериите за борба срещу домашното насилие и ракът на гърдата са единственото което ползвам на Avon. Тези спрейчета са идеални за лятото и за освежаване на офисният въздух. 

Yves Rocher Evidence Intense - Него съм включвала много пъти в постове за любимци, като последно беше с тези за декември. До тук каквито и марки парфюми да съм ползвала, без значение от цената, това е този, който ляга на кожата ми перфектно и сякаш е направен за мен. Обожавам го и само да изпръскам 1-2 парфюма (понеже аз може и да не колекционирам обувки, но парфюми да искаш) си го купувам отново. Просто обожавам ароматът му и начина по който се преливат роза дамасцена, жасмин, бяло дърво и пралина 

Идва ред на маските и ще се старая да съм по-кратичка, защото иначе поста ще стане километричен.

Pore Minimizing Multi-Step Treatment - Тази маска си взех от DM окуражена, че е корейска... Ами не останах доволна, няма и да повторя покупката.

Black Seaweed Peel-Off маска за лице на 7th Heaven - Обожавам техните маски и съм доволна от тази, макар ефектът да е краткотраен.

7th Heaven Charcoal Masque - Тази маска е с награда за 2016 година и съм очарована от нея. Оставя кожата ми мека, чиста и определено бих я купила отново.

SEPHORA Mud Mask purifying and mattifying - Повече за нея може да откриете повече тук. Определено е една от любимите ми маски и бих си я купувала отново и отново.

 SEPHORA Lavender Foot mask* - Тази маска беше част от "Кутията на SEPHORA"(заедно със следващата), но съм доволна, защото краката стават мекички и ароматът на лавандула не е толкова дразнещ и натрапчив, дори е приятен. (Говоря така, защото съм от тези, които не обичат лавандула, ама изобщо) Бих я купила отново, дори у дома ме чака една.

SEPHORA Mattifying & Anti-Blemish* - Матиращата и против несъвършенства маска със зелен чай на SEPHORA е страхотна. Ако трябва да си избера само една маска за цялото лице от техните ще избера нея. Кожата не лъщи толкова след употребата ѝ, чуства се по-мека и свежа.

7th Heaven Soften Glove Masques* - Маска за Ръце с роза и карите е тотален фаворит. Ужасно съжалявам, че не може да се намери за сега из магазините и се надявам скоро да я има вече в наличност. Беше любов от първото ползване. Божествен аромат, а след нея една такава приятна мекота в ръцете, а приятната миризма не изчезна напълно, но и не стоеше натрапчиво. Ако я пуснат по магазините бих се запасила стабилно с нея.


SEPHORA маска за очи* - Както горните и тя бе част от кутията на SEPHORA, но ми хареса как освежава погледа и как добре хидратира. Не само, че бих я купила, но имам и една, която ме чака у дома.

SEPHORA лепенки за нос* - Много ми хареса как ми почистиха носа, но като цяло харесвам всички продукти на бранда със съдържанието на въглен. Определено бих ползвала отново.

SEPHORA Shea Lip Mask - Маската е хубава, хидратира, но ако трябва да ви препоръчам маска за устни ще е Rose Lip Mask, която определено ми харесва повече, като действие върху устните. Това ми е втората с карите, но смятам да се придържам към розовата маска.


Малко мострички:

Vitamin E крем за лице - доста мазничък дойде на кожата ми и не се разбрахме с този продукт.

Doliva Intensive Cream Light - това се оказа един доста приятен продукт с лека консистенция, който не омазнява допълнително кожата и я поддържа хидратирана.

Pure Skin for oily - combination skin - Нещо не успях да се разбера с този крем по неизвестни за мен причини. Не успя да овладее омазняването макар да се води за мазна към комбинирана кожа.

Glam Glow - WOW усещането след такава маска е просто... мека и нежна на допир кожа, добре почистена... Но все още ми се свидят толкова пари за маска.

Това беше от мен и оцелелите ми празни опаковки. Вие ползвали ли сте някои от продуктите? Бих се радвала да чуя и вашите впечатления.


*Продуктите са ми изпратени за проба от PR, но мнението е само и единствено мое.



You May Also Like

2 comments

  1. Относно дезодорантите Dove.. явно е много индивидуално. На мен лично този с нар ми помага много против изпотяване, а други от същата марка и серия не.. Не знам дали наистина всеки вид е свързан с определен тип кожа, но има някаква закономерност..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да... Майка ми е така с кремавият силк, който се води.

      Изтриване