Любимци Юни 2017

by - 5:59

Привет, прекрасни!
този месец за разлика от миналия ще има пост с любимци!!! Лято е и няма как. Ще е пълен с неща, необходими за лятото и жегите.


Както можете да се досетите летните месеци има доста продукти за слънцезащита. Естествено и аз съм ви подбрала няколко. И понеже в горещините не обичам да тормозя излишно лицето си с грим, а го ползвам само с повод, лятото за мен е времето на бялата козметика.

Започвам с грижата за кожата. 
Clinique Fresh Pressed системата ми бе изпратена за тест, но много лесно и бързо ми легна на сърце. Не, че съм се съмнявала, ако не сте забелязали вече продуктите на бранда са ми слабост. Цялостното ми впечатление може да прочетете ТУК, но като цяло за по-кратко мога да кажа, че продуктите от серията изпълняват обещанията си. Изравняват тена, кожата е по-мека, по-гладка, по-сияйна. 


Estée Lauder Day Wear SPF 15 - купих си цял комплект от една от течащите промоции на бранда. Включваше страхотен несесер с пълен размер крем, травъл сайз от околоочният серум Advanced Night Repair и пяна за измиване от същата линия. Но сега обратно на крема. В слънчевите дни ползвам винаги него, не като основна слънцезащита, а като една от предпазните мерки. Хидратира добре, има свеж и приятен аромат, икономичен е и до момента нямам оплаквания от него.


Dior Lip Scrub - Определено много ми хареса, макар частиците да не са толкова груби, като при другият ми любим ексфолиант, за разлика от него и този е с частици до самият си край (знам, защото в SEPHORA ми изгребаха от дъното). Въпреки, че не дере толкова осезаемо, почиства добре устните, оставя ги меки и самият продукт остава като балсам.


La Roche-Posay Anthelios SPF 50 Spray - това е новият слънцезащитен продукт на бранда. Признавам си за мен той е основната слънцезащита и си го нося в чантата. Факт е, че до сега лицето ми нито е изгоряло, нито съм имала проблеми от слънцето, което доказва, че продуктът в комбинация с дневният ми крем с фактор е достатъчен за да ме предпази от слънцето.

La Roche-Posay Anthelios SPF 50 за устни - един уникален продукт, без който не мога, и за който съм АДСКИ, АМА АДСКИ благодарна на Мери, защото по някаква необяснима за мен причина, продуктът не се предлага на родният пазар. За мен лично това е една от най-важните слънцезащити лятно време. Патила съм си ужасно, докато открия, че устните ми реагират така на слънце. Надуват се, бия Мара Отварачката по размер, а после стават на рани и мехури. Откакто ползвам това малко чудо нямам никакви проблеми. Дори си мисля, че продуктът не е наличен у нас, просто защото нямаме широко навлязла култура да пазим и устните си от слънцето.


Rituals body mist Sakura - Обожавам този аромат! Още щом Мери (ах, тази Мери) ми изпрати мостричка от техните продукти се влюбих в него. И Лу (няма блог, сигурна съм, че държи да го отбележа), беше адски добра да ми донесе това бижу от едно нейно пътуване. Ох, рай! Дискретен и много фин аромат, задържа се прилично, а като напръскате и завивките си с него спите в градина от цъфнали черешови дръвчета. Обожавам го!!! Искам Rituals в България!!! Ама много ги искам!


Това беше от мен, прекрасни!
Козметиката, която използвах активно през юни, а и не само. Стикчето за устни ми е в джоба на дънките, слънцезащитният спрей ми е в чантата, а останалите продукти са на нощното ми шкафче. Наистина не обичам лятно време да затормозявам лицето си с гримове и всякакви подобни производни. Вие ползвали ли сте някой от тези продукти?

You May Also Like

2 comments

  1. Какви са тези спрейове на Rituals? Предполагам подобни на хидратиращите такива на Victoria Secrets? Само по описанието и съм сигурна, че ароматът ще е божествен! <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Абсолютно на същият принцип са, но са по-дискретни като аромат. Доста нежно и фино. ♥

      Изтриване