Седемдневно предизвикателство с Clinique Fresh Pressed *

by - 6:36

Здравейте преркасни!!! Днес искам да ви разкажа за един продукт и едно предизвикателство отправено ми от любимият бранд. В крайна сметка съм ползвала толкова много от техните продукти, че не се и замислих преди да приема, още повече, че следя отдавна продукта и го очаквах с нетърпение и на родният пазар. В този пост ще ви споделя дали е оправдал очакванията ми 


Седемдневният комплект, който получих включваше:

♥ 7 сашета за измиване Fresh Pressed Renewing почистваща пудра с чист Витамин С.
♥ Clinique Fresh Pressed Daily Booster с чист Витамин С 10%

Според Д-р. Дейвид Орентрайх водещ дерматолог на Clinique използването на Витамин С има силно противостареещо дейстивие, осигурява по-ясна, равномерна и гладка текстура. При ежедневна употреба значително се подобряват заздравителните и самовъзстановяващи способности на кожата, в отговор на агресорите на околната среда. Повишава се производството на колаген и кожата става видимо ‘по-младежка.

За това и не се поколебах да приема предизвикателството от Clinique. Как се използва? Лесно. Сутрин използвам сашето. Изсипвайки го на дланите си, го навлажнявам докато се разпени и измивам лицето си с него. След това натискам меката възглавничка на booster-a, чиято цел е да освободин пресен витамин С и смесвам няколко капки с някой от кремовете си, сутрин и вечер.


Какво обещава продуктът да направи с кожата ми Clinique Fresh Pressed Powder?

* Моментално събужда, освежава кожата и изравнява текстурата ѝ
* Клинично доказано помага за обновяването на кожата
* Подготвя кожата за третиране с booster-а

Докато миех лицето си с пудрата, можех да усетя ароматът на Витамин С, усещах кожата си доста свежа и мека и определено изглеждаше по този начин.

Да пристъпим към Fresh Pressed Booster обещания и усещане след употреба.

Как действа?
* Подсилва любимата грижа за лице
* Трансформира кожата още след първата употреба
* Достатъчно нежна доза от Витамин С, която да се ползва два пъти на ден

Какво обещава да постигне?
* След едноседмична употреба кожата е с по-гладка и ясна структура
* Доза пресен Витамин С 10%, който се равнява на 12 портокала
* Успокояваща емулсия, която енергизира и подмладява кожата.

С тези обещания и очаквания започнах седемдневната употреба на продуктите от серията Fresh Pressed.


Когато приключих с предоставените ми продукти мога да кажа само, че се изпълни всяко едно от обещанията, които бяха дадени по-горе. Тенът на кожата ми се изравни, тя стана по-сияйна, някои проблеми изчезнаха и определено лицето ми изглеждаше много по-свежо и енергизирано от преди тази прекрасна седемдневна бомба Витамин С. Естествено не очаквам да вярвате сляпо на всичко, което казвам за това ще ви покажа и снимката ми в деня в който започнах употребата и тази от 7мият последен ден.



Мисля, че не е нужно да посочвам разликите. Ясно си личи на първата снимка неравномерният тен, следите от пъпки (не мога да си държа пръстите кротки) и измореният вид, докато на втората кожата ми изглежда свежа, заредена с енергия и без следи от пъпки. 

В заключение ще кажа, че определено съм доволна от Fresh Pressed серията на Clinique и бих инвестирала в нея. Както знаете съм на мнение, че повече пари е добре да се инвестират не толкова в декоративната козметика, колкото в грижа за кожата и определено тези малки съкровища ми се нареждат в to-buy листа.

Хубав и успешен ден ви желая, прекрасни! Дано съм била полезна!


* Продуктът ми бе изпратен от PR за проба, но мнението е изцяло мое.





You May Also Like

4 comments

  1. В краткосрочен план, продуктът и се справя и не се справя. Аз също усетих разлика в кожата си след 3тия ден употреба - беше по-свежа, а тенът малко по-бистър. Аз направих едномесечния курс, след който за съжаление нямах кой знае какви забележителни резултати. Отделно имам критика и към опаковката на продукта - прекалено много пластмаса, която служи по предназначение, но си остава прекалено много пластмаса :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хммм. Точно това се чудех, защото след 7 дневното ползване, ефектът поне при мен беше поразителен, но като мина един период от време кожата ми започна да се връща към старото си състояние. Мислех зимата да направя цялата терапия, може ли да ми кажеш повече подробности за едномесечният курс, защото сега ме караш да се замисля.

      Изтриване
  2. Момичета, според мен няма продукти, чиито ефект да се задържа дълго, ако се спре употребата им. Всички (поне, които аз ползвам) са така.. Дори и натуралните маски за лице, които правя (основно с глина) са по същия начин. Ефекта поне на моята кожата е поразителен, но ако пропусна 2-3 седмици състоянието на кожата ми се връща в изходно положение. Обречени сме на постоянна грижа, колкото и да се мъчим да намерим вълшебните продукти :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да това също е показател. И все пак съм решена зимата да пробвам целият курс с този продукт.

      Изтриване