Моите впечатления от Parasoftin*

by - 3:55

Здравейте, прекрасни!

Юли месец се оказа доста натоварен и буквално изтощаващ и макар да имах много да споделя с вас, като впечатления от продукти и любимата ми козметична кутия, но жегата, перипетиите и всякакви странични фактори отнесоха музата ми доста далеч. Но ето, че с първите прохладни дни, лека полека започвам да идвам на себе си. Реших да започна с това ревю по простата причина, че го смятам за доста подходящо за сезона.


Ще се опитам на кратко да ви разкажа за ексфолиращите чорапи Parasoftin. Хубавото е, че когато получих продукта ми бе разяснено всичко, което мога да очаквам и процесът през който минават стъпалата ми след употребата на чорапите. Но за всичко това ще говорим след мъничко. Като начало искам да видим, какво обещава продукта.

* Елиминира мазолите по крака
* Отстранява загрубяла и удебелена кожа
* Овлажняват и омекотяват стъпалата

Това са обещанията, които дава Parasoftin, но преди да се втурнем през глава за да се убедим дали е така, трябва да си поговорим и за поставянето им. Първо, ако имате лак на ноктите си трябва да бъде изтрит, а след това краката трябва да се измият и подсушат добре. Също така, ако обичате летните бижута за крака като гривни и пръстени, не забравяйте да ги отстраните преди да пристъпите към употреба.

След като всичко е направено, разтворът се разпределя равномерно в двете чорапчета и го оставяте да подейства 90 минути. След изтичането им, стъпалата се измиват хубаво със сапун и подсушават с кърпа.

След употребата на чорапите не съм използвала пили или крем за омекотяване на стъпалата с цел да видя цялостното действие на продукта. 

Усетих действието на съставките още на следващият ден, макар и все още да нямаше видими резултати. Поне при мен усещането, само и единствено докато си въртя умишлено глезена сякаш кожата се размества и не е плътно прилепнала. Не съм изпитвала болка или дискомфорт. 

В зависимост от това колко голяма нужда имат краката от ексфолиране процесът може да започне между 4 и 7 дни. При мен започна на четвъртия ден. Прибрах се и в момента в който си събух чорапите ме посрещна кожа на парцали. Звучи стресиращо, но всъщност е адски безболезнено, а кожата под нея е мека и гладка. Ще покажа ефекта със снимка в края на поста, но предупреждавам тя не е за хора със слаби сърца или стомаси.

Когато обух чорапите бях с твърди и груби пети, около седмица след това, след като премина процеса на белене и до момента кожата на краката и стъпалата ми е изключително мека, петите ми не са груби и драскащи.  Процедурата може да се повтаря на 30 дни, ако стъпалата ви имат нужда.

Знам, че много от вас се интересуват от състава на продуктите и особено този тип продукти, който предизвикват такава реакция за това го потърсих за вас.

Състав: екстракт от мед, билкови екстракти (от кактус, круша, маракуя, лимон, грозде и ананас), урея, алантоин, вода, алкохол дентагликол пропилен, натриев лактат, салицилова киселина, хидрогенирано рициново масло, ментол, бетаин, парфюм, цитронелол.

Като заключение ще кажа, че този продукт е доста ефективен и много подходящ за хора, които едвам намират време за себе си, камо ли за педикюр.

Е , прекрасни това беше всичко от мен за днес. Изложих ви мнението си след употребата на ексфолиращите чорапи Parasoftin и макар да съм човек на маратонките продължавам да се радвам на ефектът им! Вие пробвали ли сте нещо подобно?

Следва снимка, която не  е за хора със слаби сърца и стомаси.



* Продуктът ми е изпратен от PR за проба, но мнението изложено в поста е изцяло мое.

You May Also Like

5 comments

  1. Wow! Не съм вярвала, че има такъв продукт! Ще се пробва!

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  3. Уха! Цената ме впечатли. Корейските са два пъти по-евтини, а определено имат ефект. Интересно дали разликата си струва при положение, че и двете представляват химически пилинг със салицилова киселина. С корейските при мен лющенето продължи има-няма две седмици след приложението.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нямам идея Ани, не съм пробвала корейските, но при мен лющенето отне не повече от 4-5 дена.

      Изтриване