Любимци 2017: Бяла козметика

by - 1:31


Здравейте, прекрасни!
Ето и първият от трите ми планувани поста, обхващащи козметичните ми любимци за изминалата 2017 година. Реших да се спра на 5 продукта от бялата козметика, които ще ви представя в този пост, 5 продукта от декоративната козметика, които ще видите малко по-натам и 1 парфюм, който е бил парфюмът откритие за моята лична колекция за 2017. Освен тези постове съм приготвила и някои ревюта. Ще се старая тази година да използвам нещо до край преди да го заменя с друго за това постовете с любимци ще са сложни 😆. А сега... 


Започвам с Clinique Moisture Surge Hydrating Supercharged Concentrate* - С изненада откривам, че не съм направила ревю, почти на нито един от продуктите планувани в този пост, макар и всеки един от тях да се е появявал в любимци. Специално с този продукт не бих могла да се разделя за нищо на света. Ползвам го от ден 1, всяка сутрин преди кремът ми за лице. Хидратира кожата чудесно, не го усещам тежък или лепкав. При нанасяне дава един приятен и охлаждащ ефект. Също така ми харесва и опаковката, изключително удобна е за употреба и не позволява част от продукта да остане неизползван. Придава свежест на кожата и я хидратира чудесно за целият ден. На мен лично едно изпомпване на помпичката ми е напълно достатъчно. Не бих останала без него и със сигурност, когато свърши ще си обновя опаковката.


Като съм тръгнала с Clinique идва моментът и за един много дългоочакван от мен продукт. Clinique Pep-Start Double Bubble Purifying Mask* - Този продукт се сдоби със самостоятелно ревю. За първи път го видях в официалният инстаграм на бранда и нямах търпение да дойде на родният пазар. За двата месеца от които го имам се превърна в един от най-използваните ми продукти. Бих го попълнила отново след привършване. А по-добробно ревю можете да намерите ТУК.


Estee Lauder Perfectly Clean - Страхотническа измивна пяна, която си личи колко страда в моите ръчички, но... Със сигурност трябва да се сдобие със собствено ревю в много скоро време. Това е може би един от измивните продукти, който ми се нарежда в топ 3. Смятам да я заменя на малко по-късен етап след приключването ѝ, защото имам навика да редувам измивните си продукти, понеже кожата ми е голям инат и като привикне към нещо, то вече спира да ѝ харесва и започва да се държи, като ощипана девойка. Сега накратко за пяната... Измива добре. След измиването без значение с четка или просто с ръце, усещате кожата си чиста и мека. Има едва доловим аромат на чисто и приятно.


Rituals Ritual Of Sakura Body Lotion - ОБОЖАВАМ! До сега нямаше аромат или лосион, който да ми се изравни с Lost In Fantasy на Victoria's Secret, но се намери. Линията Ritual Of Sakura на Rituals е прекрасна. Ароматът на оризово мляко и черешоф цвят е преплетен толкова фино и така нежно те обгръща, че създава усещане за комфорт и добро настроение. Докато другият ми любимец е със силен аромат, макар и без да дразни често може да се сбие с парфюма и се усеща доста силно. Докато Rituals са доста по-меки и нежни, като присъствие. Направо ме е яд, че няма магазин у нас.


Lierac Sebologie* избрах за финал. Споменавала съм и друг път, че харесвам и техните продукти, но ги ползвам в различни етапи, виж мама държа заредена постоянно. Целта на Sebologie серията е да се бори с пъпки, черни точки, лъщене, разширени пори, груба и удебелена кожа. Когато започнах да го употребявам, започнах да забелязвам, че пъпките доста понамаляха, не изчезнаха напълно, но и аз не използвам цялата серия Sebologie, порите ми се посвиха и макар да не намирам много фрапираща разлика за черните точки, то поне с омазняването се справя доста добре. В началото можех да изкарам по цял ден без да лъсна с него. Сега, като попривикна кожата ми към продукта в късният следобед вече си показва рогата, но смятам, че е наистина страхотна комбинация и действа поне по няколко от очакваните категории при мен. Почвам да се замислям дали да не добавя още някой от продуктите на серията към него.

Така, прекрасни! Това бяха тоталните ми фаворити в областта на бялата козметика за 2017 година. И макар половината да носят * към тях, мнението ми е изцяло на базата на това как са се отразили на мен и кожата ми. Не гарантирам, че ще е така за всяка кожа. Всеки един от тези 5 продукта бих купила, когато свърши. Има ли продукт на който искате да обърна по-специално внимание?


* Продуктите са ми предоставени от PR, но мнението за тях е мое.

You May Also Like

0 comments