Любимци: грим 2017

by - 2:02

Здравейте, прекрасни! Всъщност този пост трябваше да види бял свят още миналата седмица, но уви това време и настинките си казаха думата. Ако не друго, то такъв beauty sleep му ударих, че вече сигурно грея дори в тъмното. Няма да ви карам да четете дълго, защото за повечето продукти вече съм писала и в различни постове. Просто това са нещата, които ми легнаха на сърце през 2017 и ме спечелиха за каузата.



Urban Decay Naked Heat - Това беше голяма "грешка", защото със закупуването на палитрата буквално се пристрастих към бранда. това е една от палитрите, която ползвам основно и доста често, както ако ме следите сте забелязали. Цветовете са страхотни и отиват и на червената ми коса и на сините ми очи.


Maybelline New York Sensational Liner - По принцип очната линия е нещо, което не ми се отдава. Винаги се опитвам да сменя вида си от хомо сапиенс на сладък енот, трия по няколко пъти и нещо все не ми харесва. С тази очна линия обаче се родих! Мислех, че счупената ѝ форма само ще ми пречи, но улесни животът ми толкова много и го направи песен! ♥


Urban Decay Naked 3 - Просто погледнете прекрасните цветове. За мен това е по-ежедневната палитра и я ползвам в последно време една идея по-често от Heat-a. Признавам си, че след като си купих тези две бижута подарих всичките си палитри (без тази на The Balm) на приятели и роднини.


Clinique Pop Nude Pop -  Пост за годишни любимци без Clinique, не е пост. Nude Pop е прекрасен ежедневен цвят, който със структурата си е и адски удобен за симата. Не изсушава устните и ги хидратира ♥ Обичам тази серия толкова много.

Urban Decay Backtalk Comfort Mate - Усещате ли вече пристрастеното човече как подава глава и оглежда щандът на Urban Decay ОТНОВО? Това червило е страхотно. Слагам го сутринта и заспива. Може в края на деня да ми се наложи да потупам леко на места за да изравня цвета, но толкова... Просто го обожавам!

Това беше от мен прекрасни! Обещах да не съм толкова многословна и се надявам спазих това обещание. Остана още един пост с любими неща от 2017, а именно ароматът на 2017. Всъщност няма да избера ПАРФЮМЪТ на 2017 година, а парфюмът, който аз открих и обикнах сама за себе си през изминалата година. Кой е той? Ще ви споделя много скоро! 

Пожелавам ви приятен и много усмихнат ден! ♥

You May Also Like

2 comments

  1. А аз още не съм си пробвала червилото на УД, а Хийт палитрата цяяяяяял един път съм ползвала хахаха
    Но постигам вида на "сладък енот" без капка грим! Сенките под очите ми са стигнали до петите, ама както е модерно да се казва - маркови са :D :D :D
    Обещала съм си за тази година да използвам повече от козметичните си нещица, но ще бъде вероятно след периода на системно недописване :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Значи!!! Как може за червилото!!!! Възмути ме!!! Иначе и червилото и палитрите веднага ги полазих :D

      И аз така съм си обещала за козметиката и да ползвам до край, пък да видим дали ще стане.

      Изтриване