Dolce & Gabbana's Light Blue

by - 1:34

Здравейте, прекрасни!
Предполагам, че сте забелязали колко късно откривам топлата вода 😄 Затова едва ли ще изненадам някого като кажа, че за мен това е парфюмът, който открих като аромат за старт на 2018г. Всъщност открих го декември 2017, което автоматично го направи коледен подарък от мама за мен, но... е факт, че го откривам години след като всички са го открили и дори вече са му се пренаситили.
Може би е хубаво, че харесах Light Blue на Dolce&Gabbana след като стана толкова популярен, че дамите вече посягат към интенс версията му.

Започвам с душ гелът*, който не е част от коледния ми подарък, но пък е основата в седмиците, в които ползвам парфюма. По мой избор ми го предоставиха за проба от сайта за парфюми Parfimo.bg. Душ гелът е една прекрасна основа за последвалите продукти, защото е със същия аромат, не се бие с тях и действа много освежаващо.


Лосионът за тяло беше част от коледния ми комплект, който взехме от SEPHORA. Когато лосионът за тяло, душ гелът и парфюмът са еднакви, за мен е най-добре, защото ароматите не се бият, стават по-трайни и изобщо самото усещане от парфюма е много по-прекрасно.

Парфюмът!!!! Толкова пъти съм заглеждала Light Blue, но никога не съм посягала към него... Да ме пита човек защо. Това се оказа поне за мен вълшебен аромат, пасна ми идеално и макар да знам, че е предпочитан основно за лятото, аз не виждам защо да не може да бъде ползван през цялата година и затова с удоволствие си го ползвам и в студените дни.

Парфюмът е от семейството на плодово-флоралните аромати, а създателят е Olivier Cresp. 
Връхните нотки са ябълка и сицилиански лимон, сърцето е бяла роза, жасмин и бамбук, а основата - кехлибар, кедър и мускус. С първото напръскване може да усетите силния сицилиански лимон, който взема превес над всички други аромати, съчетани в него. След първия половин час плавно и ненатрапчиво преминава в нежен ябълков аромат, който аз лично обожавам. На по-късен етап може да доловите кедъра и по мое мнение жасмина, като лимонът и ябълката остават все така осезаеми. Ароматите се преплитат много фино и нежно (поне на моята кожа) и ми носят не само усещането за свежест, но и за свобода. Иска ми се да ви предам точното усещане, но ми е трудно, защото понякога е различно. Или за шумът на морските вълни и жаркото слънце или за топъл, но див вятър в косите. Изобщо моментите в които се чувстваш най-свободен и отпуснат, избягал от грижи и тревоги. Това е един от най-нежните аромати, които съм срещала, и е напълно пленяващ. Рядко повтарям парфюми, но знам, че този ще е един от четирите, които ще си купувам отново и отново, защото го усещам като създаден за мен. 

Ако ви е харесало мнението ми за парфюма обаче, искам да ви апелирам първо да пробвате как ще седи на вашата кожа, защото всеки аромат застава различно според кожата ви. Light Blue може да е перфектен за мен, но може да не пасне добре на вас. Затова, когато опре до парфюми, винаги пробвайте, макар че за да съм 100% откровена, аз го взех само от помирисването на тестера в магазина. Чист късмет, че ми пасна и ме понесе на крилете си. Можете да сте сигурни, че Light Blue се нареди сред най-любимите ми аромати и ще е от тези, които ще държа винаги да има на шкафчето ми. И определено ще се спирам на SEPHORA отново и отново като място за моите парфюми, защото съм много доволна от отношението и съветите на екипа им в The Mall. 




You May Also Like

0 comments