Любимци за Януари 2018

by - 0:47

Здравейте, прекрасни!
Тази зима хич не я усетих, като зима и не знам дали да се радвам или да се плаша какво лято ни очаква. С това време вече съм минала на пролетна вълна и посягам все повече към пролетните аромати. Успешно се придържам към супер излишното пазаруване и наблягам на изпразването на опаковките с продукти, които имам в момента. Реших да разчупя малко рубриката и след малко ще видите как. Също така, ще обяснявам по-малко за продуктите в списъка с любимци, защото с каузата ми за по-малко пазаруване съответно ще се появяват и по-малко нови продукти.
Започвам с един all time favorite.

Victoria's Secret Lost In Fantasy - това е един от най-любимите ми лосиони за тяло. Колкото и странна да ви звучи комбинацията на бразилска орхидея и киви (повярвайте ми и аз се облещих първият път), мога да ви кажа, че ароматът е невероятен. По-подробно съм описала за лосиона и аромата в пост за тях. Най-хубавото е, че в момента, точно този аромат го има и в enzo.bg


Panda's Dream White Sleeping Pack на корейският бранд Tony Moly - Това малко съкровище е просто ЛЮБОВ! Подарък ми е от моята любима soul sister и от го ползвам от този ден до днес. След като приключа с почистването на лицето и нанасянето на серум, слагам тази нощна маска, която ухае божествено ♥ и хидратира чудесно. Попива бързо не лепне и изобщо е едно малко бижу в сладка опаковка. Можете да го откриете в SEPHORA.


Estee Lauder Advanced Night Repair Eye - това е околоочният крем, който използвам в момента, харесва ми как се отразява на околоочният ми контур, как фините бръчици не изпъкват силно, а и хидратира добре.


Sheet Mask с активен въглен на Balea - имам си няколко пакетчета у нас и я използвам, когато кожата ми реши да се държи, като хормонално изтрещял тийнейджър. Направило ми е впечатление, че след употребата ѝ, появата на пъпките намалява и тези, които вече са се появили завяхват по-бързо.


Нововъдението в рубриката! Изпращам месец януари с нов маникюр. През февруари ще се радвам на тези разкошни рози и черен мат. За следващият месец също съм замислила страхотен маникюр (не го правя сама) и нямам търпение да ви покажа и него.

You May Also Like

2 comments

  1. Мега яки снимки ❤️ Особено последната ��

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тя последната заради труда на други хора. Ще ме изчервиш ей! От теб комплимент за снимки, значи много! ♥ ♥ ♥

      Изтриване