Lanvin Eclat D´Arpege моят парфюм за 2017

by - 0:11


Както забелязахте от предишният ми пост за аромати, вървя доста назад с откриването на парфюми, които всички са имали време да обикнат, че дори и да им се наситят. Откритието за 2017 година (за мен) си остава Lanvin Eclat D´Arpege. Смятам той да е един от четирите аромата, които да поддържам в колекцията си парфюми щом един път изчистя всичката наличност, която имам в момента.
Толкова много има изписано за този аромат, дори самата аз съм му обръщала внимание в постовете за месечните любимци за това ще се постарая да съм сравнително кратка. 

Парфюмът избрах онлайн само четейки съставът му. Малко се двоумях, защото общите впечатления са, че не е от най-трайните, но това според мен е строго индивидуално и зависи как вашата кожа ще се разбере с аромата. При мен дори след 8 часа все още може да се усети ароматът му.

Това, което ме привлече най-силно бе наличието на люляк и праскова. Това са два аромата на които трудно мога да устоя и бях адски любопитна как ще се съчетаят в една завършена есенция. Самият парфюм, впръскан в кожата започва със силно осезамият аромат на пролетен люляк и много фина следа от мирисът на сицилиански лимон, които и са връхните му нотки. Средните ароматни нотки описващи парфюмът са глициния, цвят на праскова, червен божур, зелен чай и китайски османтус. При мен най-силно осезаеми са ароматът на праскова и зелен чай, но освен това се долавя и нежното присъствие на люляка. Базата на парфюмът е комбинацията от бял кедър, кехлибар и мускус. Не мисля, че тези миризми са много силни или поне при мен не изпъкват и мускуса е едва доловим. Харесва ми как любимият ми люляков аромат се усеща през цялото време, като на моменти се преплита с другите нотки и създава една прекрасна миризма. Eclat D'Arpege поне според мен може да се нарече спокойно цветна феерия. За мен това е ароматът на пролетта, на моментът в който поемаш дълбоко дъх през късната пролет, когато вече слънцето е стоплило всичко и сетивата ти се обгръщат от миризмите на разцъфнали дървета и люляк. Парфюмът спокойно може да мине за музика в аромати или за песента на пролетта. Свеж, носещ усещането за ново начало, свобода и слънце. Karine Dubeuil сякаш е създала аромат, който разказва истории, истории за феи, приказки, легенди и всякакви други същества, излезли от приказният свят и носещи ароматът на пролетта. 


You May Also Like

0 comments