Празни опаковки 004

by - 1:40


Здравейте, прекрасни!
Опитвам се да спазя обещанието си и ето новият пост е факт. Събра се отново една торба празни опаковки и изненада, някои от тях са козметични! Или иначе казано изхабила съм до дъно преди да почна следващото!!! Знам, че всички обичаме да четем този тип постове, но пък винаги са ми били трудни за писане, нямам идея защо. Дано да ви хареса това, което имам да кажа.
Ще карам в произволен ред продуктите




Дезодорант Dove - не мисля, че някоя от вас вече има каквото и да е съмнение кой продукт ползвам в борбата с жегите и изпотяването. За всеки дезодорант имам какво да кажа.

Original - за мен той е най-трайният от цялата серия дезодоранти на Dove. Един от любимите ми е и определено го взимам паралелно с другият си любимец.

Go Fresh с краставица - това е другият ми любимец. Обожавам свежият му аромат и обикновено си взимам от него и от оригиналната формула.

Powder Soft - това е един от най-нетрайните дезодоранти на бранда на които съм попадала и определено никога не бих си го взела отново.

Go Fresh с круша - Доста симпатичен аромат. Бях забравила, че съм си го купила и си взех още един. Но определено предпочитам краставицата пред него. Крушата ми сладнее повече, докато краставицата и оригиналната рецепта са по-дискретни.


Идва ред на пяните! Имаше много гръмки сравнения на муса на Nivea с пяната на Rituals и поне аз, като ползвал и двете ще ви споделя и моите впечатления.

Nivea Silk Mousse - Още като излезе се вдигна голям шум около муса и много ме впечатлиха сравненията с пяната на Rituals. Харесвам вторият бранд и се надявах наистина да открия заместител на родният пазар, имайки предвид, че у нас не се предлага. Пяната на Nivea не е лоша, мека и пухкава е, разнася се добре по тялото, но ароматът ѝ е едва доловим и аз поне не го усещам след баня, а съм от хората, които обичат да излизат обгърнати от ароматен облак. Хубав продукт е, но не е моята "бира" както се казва.

Rituals Happy Buddah - Това не е от любимите ми серии аромати на бранда, портокаловата серия е по-тежка, но е с един летен и слънчев аромат, който се запазва и след баня. Не се носи задушаващо наоколо, а те обгръща нежно. Всъщност като се замисля, този ефект имат всички продукти на Rituals и се надявам скоро да има и пълноразмерни продукти у нас, не само минита. Ако имате достъп до тази марка препоръчвам тази пяна, но от Сакура серията.

Balea пяна за бръснене - ползвам само и единствено Balea. За съжаление някои от празните ми опаковки паднаха жертва на хора докопали ги преди мен. Като излезе Limited Edition с аромат, който ми допада взимам по два. Много съм доволна от нея, изключително адекватен конкурент на къде по-скъпи марки, пък и редовно има избор от аромати.


Balea душ гел с праскови и перлички - Обожавам ароматът му. Все едно влизаш в прасковена градина. Толкова е сладък, апетитен и летен. Признавам за душ геловете винаги ме е водел само и единствено ароматът. За това, ако сте като мен обичате праскови и кайсии обърнете му внимание, защото аз бих си го купила отново и отново!

Palmolive Vanilla Pleasure - Много меко и нежно ухание на ванилия. Определено през зимата бих си го взела отново.

Макар и да ми се иска да ви покажа повече продукти в банята не винаги душ геловете имаха късмет да свършват в моите ръце и без да разбера голям процент от празните опаковки свършиха в кофата. Но ще ви кажа, че там преобладават брандовете Yves Rocher и Балеа, защото наистина харесвам техните аромати.


Mades противопърхотен шампоан - страхотен беше!!! Големите люспи изчезнаха с него и от тогава не съм имала отново този грандиозен проблем. За съжаление марката не се предлага на родният пазар. Шампоанът ми беше в една от кутиите на Pick N Dazzle, които страшно ми липсват, но от чисто финансова и практична гледна точка спрях да поръчвам. 

Batiste - Всички разпознавате тези сухи шампоани. Ползвам само тази марка, като все още търся своят аромат. Вече съм изхабила няколко опаковки от тях, малки и големи и в момента ползвам следващата.

Klorane шампоан за боядисана коса - Шампоанът определено ми хареса. Цветът на косата ми определено се задържаше една идея по-дълго отколкото преди да почна употребата му. И така се радвах седмица по-дълго на червеният си цвят :D


Yves Rocher PUR BLEUET двуфазен демакиант за очи със синчец - Влюбена съм в него!!! Икономичен, премахва гримът ми добре и не дразни очите. В момента в който приключа другите си демакианти най-вероятно ще се спра отново на Pur Bleuet, защото съм изключително доволна от почисването на грима с него.


Clinique Moisture Surge Hydrating Supercharged Concentrate - Финалът си е направо кралски. Толкова да обичам този продукт, че чак да ми стана тъжно като свърши. Определено ми е скочил в количката за пазар и много скоро ще се мъдри отново на тоалетката ми. Хидратираше добре кожата ми и зиме и лете. Точно така имах възможността да го ползвам в няколко сезона и във всеки един от тях беше повече от прекрасен помощник. Препоръчаха ми да пробвам мъжкият, защото бил още по-хидратиращ, но някак си сърцето и душата ме теглят към розовкото нали съм си момиченце. Но отново на продукта, удобен е и за път, защото опаковката е лека и поне на мен не ми се стори особено тежък, както казах хидратира и е много освежаващ и след спортно занимание. А типът помпа е страхотен. Не остава продукт в бутилката и се вижда ясно какво количество сте израсходили и ви остава да изразходите. Изобщо като действие и опаковка се наражда в all time favorites и съм сигурна, че и друг път ще го виждате наоколо.

Това е от мен и моите празни опаковки прекрасни!!! Като за финал на седмицата толкова. Надявам се в началото на следващата все пак да успея и да облека в думи един от любимите си парфюми, ако все пак се проваля с гръм и трясък съм подготвила също толкова приятен (поне за мен пост), но не на бюти тематика!

Пожелавам ви прекрасен и пълен с усмивки уикенд ♥

You May Also Like

0 comments