Любимци за месец май 2018

by - 4:15

Здравейте, прекрасни! След битката на музите най-накрая съм тук. Не можаха толкова време да се разберат. Когато ми се снимаше, не ми се пишеше и обратното. А и няма любимци за месец април, защото за всичките ми любими продукти вече бях писала, сега пак ще се повтарям, но продължавам да тежа на думата си, че като изключим душ геловете вече ще купувам козметика и продукти само при изразходването на предходните. Това ми напомня, че тези дни ви очаква и пост с празни опаковки. Йей... ней. Не обичам да ги пиша, макар и да обожавам да ги чета. А сега спирам с безразборното дърдорене.

Така започвам ги по ред в който влизат в ежедневната ми рутина.


Clarins Daily Energizer Cleansing Gel* - е много приятен измиващ продукт. Подходящ е за хора с по-суха кожа. Моята по принцип е комбинирана, но понеже разменям измивните си средства след месец употреба се вписа идеално след любимият ми мус на Lancome. Гелчето е прозрачно и с много приятна текстура, няма миризма на парфюми, дори напротив ароматът му е едва доловим. Съдържа екстрат от моринга и сапнурия, както и малко силицилова киселина. Хидратира добре и не е нужно голямо количество от него. За разлика от другите ми измивни продукти този се пени доста и е идеален и за полване с Clarisonic-а ми. Daily Energizer Cleansing Gel може да бъде открит, както в големите магазини за козметика, така и онлайн и в интерес на истината цената му е доста прилична за класът продукти, който се води, чак ме изненада.


Estee Lauder Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II - знам, че не изненадвам никой, знам и че съм писала за този серум вече много пъти. И ще продължавам да пиша. Обожавам го. С регулярната му употреба лицето ми доби по-хубав вид, лилавите белези от стари поразии лека полека изчезнаха напълно. С тъга гледам как все повече и повече приближавам дъното на бутилката. Този серум си залужава всяка стотинка. Освен, че прави чудеса (поне при мен, нека не забравяме, че всяка кожа е различна) е и доста икономичен. Ползвам го вече толкова дълго време, че чак се изумявам как може още да има нещо в бутилката.

Clinique Moisture Surge 72 Hour Auto-Replenishing Hydrator * - Продуктите на Clinique винаги са ми били слабост, а любовта ми към продуктите от серията Moisture Surge запали, любимата ми и прекрасна Мери. Кремът е уникален, ползвам го откакто ми свърши друг любим продукт на бранда за който ще четете в следващият пост с празни опаковки. А сега обратно на това бижу.


Кремът е гелообразен, богат е и се абосрбира бързо от кожата, като ѝ дава продължителна хидратация. Определено откакто го ползвам всеки ден забелязвам как кожата ми е доста по-свежа и най-накрая изглежда здрава. Да не повярва човек, да чукам на дърво, но в последните месец-два наистина много се радвам на състоянието на кожата си и смятам, че този крем е една от причините и се радвам, че на 35 все още мога да карам само с хидратиращ крем! Друго с което се бори е успешно гел-кремът е един сух участък, който ми се образува в основата на носа, където по поне 12 часа на ден висят кацнали очилата ми, като леко я протриват и предизвикват люпене. От една седмица насам вече го няма! ♥ Та да, ако ви трябва хидратиращ крем, който е лек и пухкав като розов облак, това е вашият крем!

L’Oréal Paris Paradise Extatic - Ех, колко го чаках този продукт. В един момент дори си помислих, че няма да стигне до България, но ме изнанадаха приятно. Взех си най-светлият цвят, но според мен не мога да го нося без грим, защото доста подсилва веждите ми. За това пък е адски траен и го ползвам с удоволствие.

La Roche-Posay Anthelios SPF 50 Lip Balm - Отново добре, че е Мери да ме спасява, като ми го набавя, защото по някаква причина продукта вече трета година не влиза в България, а аз наистина не искам да приличам на Мара Отварачката. Да ще кажете, че има алтернативи на други брандове, но или не са 50 фактор, или гилзите им са меко казано кошмарни, а и оставят един по странен бял лек слой. Обожавам този продукт на La Roche-Posay и наистина се надявам да влезе в България на някакъв етап. Е това ще стане най-вероятно, когато хората започнат да се грижат и за защитата на устните си.

Това е от мен за сега прекрасни и за да се мотивирам още повече, ще ви кажа, че съм приготвила един по-нетипичен за мен пост, също така пост за празни опаковки и един парфюм през моите сетива. Така, казана дума - хвърлен камък! Ще трябва да го направя щом съм го казала и никакъв каприз на музите няма да ми попречи! А на вас ви пожелавам прекрасен и много усмихнат ден! 



*Продуктите ми са изпратени от PR за проба, но мнението е изцяло мое.

You May Also Like

0 comments