Моята PANDORA

by - 1:39


Здравейте, прекрасни!
Обещах ви по-нетипичен пост за мен. Обмислям дали да не започна да пиша и за други неща в блога, които не са свързани с козметиката. За дрехите които взимам или в този случай, бижутата които ползвам. Дълго време смятах, че няма да се предам на чара на PANDORA, но дойде и този ден, когато на рожденият ден с картичките исках да си взема нещо значимо, което винаги да ми напомня за хората, които са ми ги подарили. Знам, че много хора целят гривните им да са издържани по стил, но в този пост ще ви разкажа как виждам аз този тип гривни и как смятам да построя моята. 
Започвам с това, че за мен всеки един талисман трябва да значи нещо и да е тясно обвързан с нещата, които харесвам и обичам. Да си купувам талисманчета само, защото стилово се връзват с гривната за мен не е ок.  Процесът на избор на гривна беше труден. Всички са много красиви, но трябва една да ми проговори и това стана. В крайна сметка се спрях на нежната и красива "Цветна хармония".



И се оказа, че изборът на гривна съвсем не е най-големият ми проблем. Трябваше да избера първият си талисман, който наистина да означава нещо за мен. Нямаше книжни талисмани, а и котешката глава беше свършила. И накрая се спрях на едно бижу, което по много направления почувствах близко.


Да, правилно виждате червена роза и не, това не е свързано с блоговете ми или "псевдонимът" ми, ако мога така да го нарека. Това е една много стара любов, която не умира с години.


Любовт ми към "Красавицата и Звяра". Както виждате историята на Бел ми е особено любима.


И понеже не исках на гривната ми да виси рокля (да, определено не е за мен) избрах семплият вариант на "Омагьосаната роза", която има гравиран красив, ръкописен надпис Belle. 


Оказа се, че не ми е трудно да обикна гривната и да я нося всеки ден, още повече, че освен обеците рядко слагам други бижута. Следвам инструкциите и я махам вечер, както и когато се къпя.


Все още не ми се е налагало да я почистя, но днес се сдобих с още едно талисманче (снимките са правени преди седмици). Тъй като в момента тече промоция до 55% на артикули, които са на път да бъдат изчерпани с ужас открих, че сърцето с лапичка също ще бъде едно от тези талисманчета, които ще изчезнат. Не исках да стане като талисманът I love reading за това побързах да го взема. Сега имам цели два талисмана. ♥ Държа да отбележа, че и двата са важни за мен, защот отглеждам две котани вече 16 години и са ми дали много любов.

Та както сами виждате, моята гривна PANDORA, която се оказа подарък за рожденият ми ден е шарена до момента, но значима. Поне за мен. Смятам да продължавам да подбирам талисманите си по този начин с любов и значимост, защото не искам да приемам това бижу, като просто гривна с талисмани, искам да я превърна в гривна със спомени и изживявания. А вие как изграждате гривната си?

You May Also Like

0 comments