Какво има в плажната ми чанта

by - 23:48

Здравейте, прекрасни!
Отново съм тук след като за първи път от три години насам взех своята доза почивка. Решила съм да ви представя какво се криеше в плажната ми чанта. Снимките са доста натурални, пясъчни и не съм ги редила естетически. По простата причина, че ми беше морско и исках наистина да почивам основно, но все пак това, което ще ви споделя, поне аз намирам за доста полезно.

Така! Любимата ми плажна чанта от едно прекрасно събитие носи моето име и е адски удобна, защото побира много неща, а нека не забравяме и колко отнема хавлията. Но... аз отивам на море за да почивам и за това в чантата за плаж слагам минимален брой неща. Започваме!



Cabana Sun Dry Oil Spray SPF 30 - Това е най-най-най любимият ми продукт за слънцезащита. Винаги когато съм с него потъмнявам и не изгарям. Казвам го, защото ми се е случвало да ползвам и други, но ... винаги се връщам към него. Изхабих опаковка и половина за 8 дни. Опекох се прилично и изгорях само един път, защото се отнесох с възглавницата във водата, а всички знаем, че колкото и да се мажем изгарянето след дълго плацикане във водата е неизбежно.

Продуктът се предлага и с други фактори и има и кремообразна консистенция за тези, които не обичат олиата. Ако трябва да съм честна обаче, самото олио не е мазно и дразнещо и попива доста бързо.


Anti Aging Hyaluron от Pharma hyaluron слънцезащита за лице със SPF 30 * - Влюбих се в този продукт! По принцип всяка година се сдобивам с червен нос по една или друга причина, но не и тази. Не ми излязоха малки бели пъпчици от него, както ми се случва от почти всички слънцезащити за лице, а го нанасях по много пъти на ден, както казах не изгорях и луничките ми не се умножиха драстично.  Определено не оставя мазни следи и въпреки, че го ползвахме двама души ми остана доста прилично количество, което продължавам да ползвам и в града.


Bioderma Lip Stick SPF 50 - Не е любимият ми балсам със слънцезащита по ред причини. Гилзата е катастрофално неудобна и благодарение на нея продукта се чупи и пълни с пясък, оставя бели следи, но... Но е единствената защита за устни с фактор 50, която успях да открия из аптеките. И честно да си кажа съм потресена, че други брандове не вкарват слънцезащитата си за устни, защото знам, че имат. И това сигурно се дължи на фактът, че тук изключително рядко хората се сещат за защита на устните. Аз бях от тях преди години, докато не научих по трудният начин, че тази част от лицето не само се нуждае, но и ПЛАЧЕ за защита от жарките лъчи на слънцето. За това едно голямо браво на Bioderma, а колкото до малките кусури с тях се живее, защото устните ми останаха такива каквито са, не изгоряха и не станаха на рани.

 Така преди всички да изпаднат в масова истерия и да има "О, колко шарен и непрофесионален фон", бързам да контрирам, че това е хавлията ми, която също е част от съдържанието на плажната ми чанта и която ОБОЖАВАМ, понеже е посветена на любимецът ми в мото спорта - Валентино Роси. Да лудост е знам, но предпочитам шарена хавлия с мотор пред поредната розова кокошка развяваща се на плажа и да се чуда моята ли е или на всички жени около мен. Да говоря за хавлиите с розови фламингота и истината е, че поне на мен адски много ми писна от този тренд.

Очила Ray - Ban - Любимите ми бебчета, които докато бях червенокоса не можех да си позволя да нося, защото се биеха доста упортио с косата ми. Но!!! Вече съм с естественият си цвят за което предстои да правя пост и се върнах към любимите си лилави очила.

Kindle - Задължителен! Първите дни, четох книги на хартиен носител, но поне аз на плажа боря книга за около ден и малко от другия за това не мога да си позволя да напълня куфара с книги, е мога, но ако смятам да взема само бански. Всичките заглавия, които си бях избрала ми бяха адски интересни и приятни и ще ви оставя линкове към ревютата им в другият ми блог.



Е прекрасни, 
това се криеше в моята плажна чанта. До края на седмицата ще ви покажа и какво успокояваше и хидратираше кожата ми след плаж. 

В заключение ще кажа, че няма да се извинявам за снимките, защото са точно такива каквито исках да бъдат, а аз успях наистина да си почина, да погледна света с нови очи и да премисля много неща. 

Хубав и много усмихнат ден!


* Продуктът ми е предоставен за проба от PR, но мнението за него е изцяло мое

You May Also Like

0 comments