OOTD: Pumpking and spice, friends are nice

by - 3:55


Привет прекрасни, днешният пост ще е един от онези с които все още се опитвам да започна да се чувствам комфортно или да позирам. С моята прекрасна Теди, отново съчетахме есенната ни традиция с женски приказки и Pumpkin Spice Latte и малко снимки. Поводът за тези снимки всъщност е доста интересен и само след мъничко ще ви разкажа за него.

Ще ви разкажа за една доста готина идея, която на мен доста ми допадна. Нали знаете онзи скрит чар на пазаруването, също така и онази досада, която ни обзема лека полека след Н-тата пробвана дреха, особено когато става дума за second hand магазините, където има изобилие от модели и размери, къде не ставащи за нищо или пък просто съкровища.


Намерих идеята на Марина Йоанна /Moxie Sundries/  да селектира second hand дрехи за хората, както и да им предлага прекрасни бижута изработени от нея за страхотна. Първо, защото наистина съм от хората, които се изнервят, когато трябва да пробват дреха след дреха и второ, защото покрай книгите научих едно, друг може да ти избере или предложи нещо, което ти би подминал без дори да забележиш, но с изненада да откриеш, че всъщност е създадено за теб.

Признавам в началото не бях сигурна, че ще успее да ме прецени и уцели като размер, защото фигурата ми е доста трудна за обличане. Пухкавка съм, на места по-широка и не винаги е лесно да намеря подходящата дреха. Още повече, че във всеки магазин размерът ми е различен.

Но тя успя да ме изнанда адски приятно предлагайки ми желетка, която сама едва ли бих погледнала, но която се оказа точно попадение не само за фигурата ми, но просто защото е интересна разчупена и може да се комбинира и с по-официално облекло и с една идея по-спортно.

Ето я жилетката, която прекрасно обгръща и скрива някои от несъвършенсвата. Асиметрична, дълга отпред и къса отзад ме кара да се чувствам доста комфортно и уверена в себе си. Жилетката е лека, ефирна и все пак предпазва от студ. Може да се комбинира с токчета или маратонки, според зависи от повода.


Можете да я видите и странично, както и отзад. 


Виждате колко ефирни са ресните и материята. Наистина съм влюбена в тази жилетка.


Към жилетката дойде и един прекрасно изработен чокър, който също като нея се превърна в доста често избирано от мен бижу. Връзва се с всичките ми хобита и занимания. Дали ще е салса парти или някое излизане в любим рок бар, чокъра просто заспива. Достатъчно дълъг е и можете да избирата сами вариации как да го носите.


Определено се радвам, че се преборих с телческата си натура и се доверих на избора на Марина Йоанна да направи селекцията вместо мен. Оказа се, че има доста добро око и дори по снимка може да прецени размера. За това, ако ви е писнало да пазарувате сами или имате нужда от промяна, но не можете да решите каква, то доворете ѝ се. Аз бях много приятно изненадана и изкарана от зоната си на комфорт.


Потник: Zara
Жилетка: Laurel Made in Canada 
Селекция жилетка: Moxie Sundries
Клин: Lidl
Гуменки: Tendenz
Чанта: Paolo Boticelli 
Handmade чокър: Moxie Sundries
Фоторгаф: Теди от The Beauty In My Life

За финал ще ви оставя и един много любим кадър от този ден, част от традицията ни с Теди, която поддържаме вече няколко години да се наслаждаваме на слънчевите есенни дни или пък да седнем на сладки приказки, ако навън е студено над чаша Pumpkin Spice Latte. Има някои традиции, които не трябва да се нарушават.


Пожелавам ви прекрасен, топъл и много усмихнат ден.




* Жилетката и чокъра са ми е изпратени от Марина, но мнението е изцяло мое
                                                     

You May Also Like

0 comments