Rituals of Sakura - усещане за ново начало

by - 4:14

Здравейте, прекрасни!
Съвсем не планувах да започна годината с този пост, но пристрастеността ми към бранда и по-специално към тази серия грижа за тялото, расте неимоверно бързо. И понеже у нас се продават само травълчета в Sephora, реших да ви споделя повече за моя допир с Rituals и ако търсенето у нас се покачи, току-виж сме извадили късмет и да можем да си ги намираме в пълен размер.

Любовта ми към Rituals и серията Rituals of Sakura е поне на няколко години. Откакто в една от кутиите, които Мери ми беше приготвила, още с отварянето се разнесе уникален аромат. Докато открия, че идва от малката сладка мостра ми отне време. От тогава все си заръчвам на пътуващите да ме запасят. А сега благодарение на любимата ми Ирина ♥ (която безумно много ми липсва) коледно се сдобих с повече неща, отколкото мога да си представя. Май вече си имам пълен сет: пяна за баня, ексфолиант за тяло, дезодорант, боди бътър, крем за ръце и ароматни пръчици. 


Не ви разказвам това, за да ви дразня, а ми се ще да ви предам усещането, което носи ползването на един пълен сет козметични продукти на Rituals. Ще говоря само и единствено за серията им Rituals of Sakura, защото въпреки, че съм пробвала продукти и от други серии, някак си никоя не ме заплени така, като тази. Мотото на серията е:

Celebrate Each Day As A New Beginning

И наистина след душ с пяната и ексфолианта, излизам от банята в приятна и ароматна мъгла, носеща в себе си чистото ухание на оризово мляко и черешов цвят. В Азия оризът е символ на изобилие, щастие и плодородие, а млечният екстракт дава на кожата мекота, еластичност и я прави по-сияйна. Към полезните ефекти на оризовото мляко е добавен ароматът на черешовия цвят, който в Япония още от древни времена се счита за пробуждането на природата за нов живот и чистота. И наистина точно такова усещане ми оставя ползването на продуктите от серията Rituals of Sakura, кара ме да се чувствам свежа, готова за ново начало, всеки ден. Ароматът е мек и ненатрапчив, обгръща нежно като сатен и буквално кара всичките ви сетива да се отпуснат по начин, по който може да се случи само в спа по принцип. 

Уханието на серията е доловимо на кожата, но не е такова, което да се сбие с парфюма ви, напротив леко и нежно, дискретно и по-скоро галещо сетивата, отколкото друго. Не мога да ви опиша какво е да те обгърне този аромат. 

Дали ви съветвам да пробвате? ДА! За съжаление, може да откриете само мини размери в  SEPHORA, но за сметка на това доставката от официалния сайт на Rituals Cosmetics е безплатна, когато пазарувате над 60 евро, което може лесно да се достигне, ако пазарувате с другарче.

Друг плюс на този бранд е, че всъщност можете да re-fillвате вашите боди бътъри и така да ползвате една идея по-малко пластмаса. Капачката на боди миста им пък е дървена. Изобщо холандският бранд се е погрижил едновременно да спестявате и да глезите сетивата си. А аз под секрет ще ви кажа, че в момента, в който пълната серия Rituals of Sakura се озова у дома, подарих всичките си останали продукти за тяло. Нямам нужда от друго, тази нежна прегръдка ми е повече от достатъчна.  

You May Also Like

0 comments