Clinique Dramatically Different Hydrating Jelly*

by - 1:17

Здравейте, прекрасни!
Няма да се оправдавам за отсъствието си, вече е досадно. Когато мога и съм вдъхновена ще пиша постове за продуктите, които харесвам, както и на други теми. Днес ще си поговорим за продукт на, изненада... Clinique. За тези от вас, които ме следват не е безизвестно, че имам слабост към продуктите на марката. Днес ще си говорим за Dramatically Different Hydrating Jelly, който е един от тези продукти, които очаквах с нетърпение да дойдат на родния пазар.


Като всяко ревю за продукт предпочитам да започна с обещанията, които се дават от бранда и после лека полека да проследя дали са се изпълнили при мен.


• Балансира нивата на влага в кожата и възстановява изгубената хидратация
• Natural Moisturizing Factor (NMF) елементи балансират водата и липидния баланс по естествен за кожата начин
• Оставя кожата мека и гладка
• Лек, лесно попиващ, без да оставя следи и формула, която не е мазна
• Моментално хидратира кожата за здравословен блясък
• Може да се ползва самостоятелно или под друг крем за лице или под гримм
• Алергенно тестван
• 100% без ароматизиращи вещества
• Дерматологично разработен
• Дерматологично тестван
• Некомедогенен
• Хидратира моментално и през целия ден с комбинация от овлажнители, включващи Натриев хиалуронат и Глицерин, които привличат влагата и я запечатват на кожата, oт бранда го определят като dramatically different hydrating jelly продуктова иновация


И преди съм ползвала продукти от серията Dramatically Different. Лосиона ми беше прекалено тежък, гелът стоеше добре на кожата ми, но в определени сезони идваше леко в повече. Именно заради това и задържах ревюто на този продукт толкова дълго, макар да ми бе изпратен за проба още през късната есен, когато стъпи на нашия пазар. Искаше ми се да видя как ще се справи през есента, зимата и пролетта, защото точно този тип продукти поне при мен започват да променят действието си със смяната на някои сезони.

Първото, което ми хареса, че формулата му е много лека и няма никакъв мирис. Продуктът макар и в контейнера да изглежда като желе, върху самата кожа се усеща воден и приятен. За кратък период след нанасяне се усеща лек филм, но след няколко минути изчезва. Действието му не се промени върху кожата ми със смяната на сезоните. За моята комбинирана кожа хидратацията му е прилична, не бих казала ударна и максимална като при концентрата, който ползвам през лятото и в по-студените зимни дни. Това, че не е прекалена хидратацията в никакъв случай не ме притеснява, защото го ползвам с крем за лице и нещата се балансират доста добре.

Относно борбата му с агресорите на околната среда, тук вече ме впечатли. Дори и в дните, когато дишахме кошмарен въздух кожата ми се запази в добро състояние, не избиха пъпки от "прекрасната" мъгла с вкус и дори кожата ми изглеждаше озарена.

И макар продуктът да работи добре за мен и нуждите на кожата ми не смятам, че ще е особено подходящ за хора с по-суха кожа, които имат нужда от по-силен продукт. На тях може би бих препоръчала да пробват лосиона от същата серия.

За любопитните към състава на продукта: Bis-Peg-18 Methyl Ether Dimethyl Silane , Butylene Glycol , Glycerin , Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract , Hypnea Musciformis (Algae) Extract , Gelidiella Acerosa Extract , Hordeum Vulgare (Barley) Extract\Extrait D'Orge , Padina Pavonica Thallus Extract , Helianthus Annuus (Sunflower) Seedcake , Sucrose , Caffeine , Sodium Hyaluronate , Hydroxyethyl Urea , Hydrolyzed Rice Extract , Sorbitol , Sodium Polyaspartate , Ppg-6-Decyltetradeceth-30 , Ethylhexylglycerin , Propylene Glycol Dicaprate , Caprylyl Glycol , Trehalose , Polysorbate 80 , Carbomer , Sodium Hydroxide , Hexylene Glycol , Citric Acid , Sodium Citrate , Disodium Edta , Phenoxyethanol

Това беше от мен. С нова визия, ново ревю и готова за нов блог сезон!



*Продуктът ми е изпратен за проба от PR, но мнението си е изцяло мое.

You May Also Like

0 comments