This Is Her! - увереност в бутилка

by - 2:12


Здравейте, прекрасни!
Не знам дали тук няма да се проваля с гръм и трясък, защото да се пише за This Is Her! на Zadig & Voltaire е нещо доста трудно. Защо? Защото този аромат е специален и кара всеки докоснал се до него, да го обикне.



Да обикнеш This Is Her! е сравнително лесно. Лесно, ако го усетиш върху някой и поне според мен малко по-трудно, ако първият ти допир с аромата е върху тестерно картонче. Но един път докоснал кожата, той се превръща в ухайна магия.

Сравнявам This Is Her! с магия по простата причина, че въпреки тежестта си (на фона на моите парфюми си е тежък) той ме спечели, а самият аромат е толкова... уютен! Това е една от всички думи, които биха го описали добре. Прегръща те като кашмирен пуловер в студен ден и в същото време успява да ти придаде увереност, каквато поне аз не изпитвам в дните, когато не съм с него.
Създаден от дуото Sidonie Lancesseur и Michel Almairac за модната марка Zadig & VoltaireThis Is Her! крие в себе си уникална комбинация на аромати, които се преплитат един в друг и създават увереност в бутилка.


А бутилката? Тя е стилна, изчистена, без излишни натруфености, перфектното бяло стъкло, отрязано по начин, по който изглежда сякаш някой е изтръгнал половинката на нечие сърце и ,до колкото съм чела за парфюма, то мъжкият аромат This is Him! допълва перфектно дамския аромат и съединени двете бутилки правят едно цяло.

Не знам дали знаете, но модният манифест на Zadig & Voltaire е:

"Бъди себе си, напълно"


Хората винаги ще имат свои очаквания към вас, няма да им харесва нещо в изказа ви, в поведението ви, ще ви държат под ръка само, защото вършите работа или убиват време с вас, но ще има и такива, които ще оценят истинското ви Аз, което грее отвътре с ярки цветове, стига да го пуснете да излезе. И не мога да не призная, че този парфюм ми помага да изляза от своята черупка с аромата си. Тези от вас, които ме следят, знаят че рядко заставам пред обектива, но This is Her! вади силната ми страна и ме кара да се чувствам уютно в кожата си без постоянно да се притеснявам за това или онова.


Връхни нотки: розов пипер, жасмин самбак и копринен цвят
Сърцевина: кестенова млечна сметана и ванилия
Основа: Сандалово дърво и кашмир

В началото за много кратко усещам жасминът да изпъкне, после започва едно много приятно и дискретно сливане на кестеновата сметана, ванилията и сандаловото дърво, което по принцип не обичам особено, но в тази комбинация е едва доловимо и дискретно, само колкото да добави една много фина дървесна нотка. А кашмиреното дърво, според мен, е точно тази щипка, която носи уюта на този парфюм.

Настроенията ми с него винаги са или към меки и топли пуловери, грим и токчета, които да ме накарат да се чувствам нежна, но уверена или пък коженото яке, дънките, кецовете и само в мечтите ми един мотор (току-що сравнението ми за друг от ароматите на Zadig & Voltaire излетя през прозореца).


В заключение ще кажа, че този аромат лесно зае челно място сред любимите ми парфюми, стилно и уверено избутвайки в страни всички останали и заставайки в светлината на прожектора. В интерес на истината привличат ме и другите парфюми на марката, но този е THE ONE, нали знаете онзи аромат, който знаете, че е създаден за вас... Със сигурност мога да кажа, че този парфюм ще се купува отново и отново. Ако все още се лутате в търсенето на парфюм, дайте му шанс. 




You May Also Like

0 comments