Планер мания

by - 1:09


Здравейте, прекрасни!
Две години по-късно повдигам темата за планерите отново. Върнах назад и освен, че съм потресена от снимките, които съм правила /не, че сега се справям по-добре/, забелязвам че и самият ми начин на планиране се е променил. В предния пост ви показах първия си планер, който използвах две години / "Малко планиране не е вредно"/ . Уви, с времето не само начинът ми на планиране се промени, но и размерът на чантата. Естествено, при желание винаги има и начин. Успях да оптимизирам нещата и да запазя и големите планери в живота си. Сега като изключим, че пиша грозно, можем да преминем нататък.


Планирането се разпространи доста у нас и много магазини пуснаха страхотни планери на доста достъпни и прилични пари. В последните две години не съм купувала планери от Aliexpress.

Тази година се спрях на този на Bershka. За цена от 25 лв, той е повече от перфектен. Това е големият ми планер, този, който седи у дома и с него синхронизирам останалите, докато си пия кафето и го шаря като дете стена. Планерът е изключително удобен, макар и да не е на спирала, е разграфен по месеци и седмици, върви със собствени стикери /тези на снимката са от Джъмбо/ и има раздел за пътуване и бележки. Всеки месец има своя картинка и собствени цветове. Единственият минус на големите планери е, че тежат и заемат място, асболютно невъзможно е носенето им през лятото, ако се спрете на малка чанта. За това също имам решение.

Страхотни малки планери може да намерите в началото на всяка година в книжарниците Orange и Booktrading. За втора поредна година компактният ми планер е от Orange. /малката розова гад на снимката/. С позлатено ръбче на страниците е, а вътре е разделено по седмици. Идеален е да записвам само и единствено ангажиментите си по дни, има и място за химикалка, за да е бърз процесът на записване. Докато в големия си драскам цели, хапвания, упражнения, маски и какво ли още не наред с ангажиментите, малкият, който седи в чантата съдържа само информацията, която ми е нужна извън вкъщи или иначе казано кога, къде и в колко трябва да съм.

Сега ще ви изненадам, но разсеяното аз винаги се нуждае от още един планер. Понякога е досадно да ровиш в чантата, за да запишеш нещо, а и никой не е длъжен да те чака. Тук на помощ идва Dreamie Planner. Апликацията, която ползвам на телефона си. Толкова е цветна, забавна и добре организирана. Всеки ангажимент може да си има свой цвят и иконка, има различни теми и позволява сами да решавате как да я виждате дневно, седмично, месечно или годишно. Освен всичко останало има и доста теми между които да избирате и да сменяте според зависи от настроението ви.


Отделно, за да съм по-организирана използвам и апликации като 1 Money, Sticky Notes и т.н. Наистина за мен планерите се допълват взаимно. Когато говоря по телефона не мога да записвам в апликацията, но после като синхронизирам нещата, информацията ми е достъпна навсякъде. И да може и да изглежда прекалено отстрани, но поне повече никога не съм изпадала в ситуация в която да съм обещала да съм на две места едновременно. 

Вие как планирате и организирате времето си?



You May Also Like

0 comments