Xiaomi Mi Band 3 кратко ревю

by - 0:22

Здравейте, прекрасни!!! Преди време ви казах, че блогът вече няма да е само козметично ориентиран. Ще включвам и неща, които ми помагат в ежедневието, дрехи и т.н. Естествено, ще продължа да пиша и за козметика, но... Днес ще се фокусираме върху така наречените фитнес гривни и ще ви споделя моите впечатления за Xiaomi Mi Band 3.

Избрах тази гривна, защото цената ѝ не е космическа, а доста приемлива, измерва пулс, крачки, умее да досажда, ако не се движите и успява да измери съня ви.

Сега, знаем за мен и кръглите форми и едва ли съм най-подходящият човек да ви говори за фитнес гривни, но това малко бобченце (както аз обичам да му казвам) ме научи на много неща. Като начало не ме оставя да седя цял час на едно място, започва да вибрира доста досадно и дори и да чета, ставам и започвам да се разхождам с книгата.

Но преди да навляза в подробности и любими функции, ще ви изброя какво предлага:

* Водоустойчив е
* Брои крачките
* Измерва пулса
* Измерва съня
* Има режим тренировка и пътека, където измерва калории
* Показва нотификациите от телефона ви
* Показва времето
* Търси телефона ви /ако е в обхват на блуутута/
* Включва телефона на тих режим
* Има хронометър

По мое наблюдение се справя много добре с почти всички параграфи. Естествено, почти 100% убедена съм, че крачките на са с точност до една, но пък съм сигурна, че няма и машина дето да ти брои крачките в точност. Определено е водоустойчив. Аз лично не свалям гривната от ръката си и се къпя с нея от декември насам.

Зарежда се лесно през компютъра. Освен всичките опции в приложението на гривната може да следите и приятели, които имат същата гривна, може да се "ръчкате" или хайде да сме модерни, може да се nudge-вате, когато видите, че друг не се движи достатъчно.

А когато я пуснете на режим Trendmil или Work Out, машинката според времето, което сте прекарали с тези дейности измерва и изгорените калории. За съжаление, това са двете единствени опции.

Сега ще поговоря и за моята любима опция, тази която следи съня и благодарение, на която научих доста за това, защо колкото и да съм спала се будя изморена. Усещам, че ви звучи познато.  Следващият скрийншот няма да е пример за сън, но ще поговорим за една точно определена статистика от него.


Както виждате от този screenshot, навикът ми да спя е просто ужасен. Но понякога дори след толкова малко сън се будя свежа, е днес не е този ден. Благодарение на тази апликация се поинтересувах що е това deep sleep. 

Оказа се, че това е сънят, който реално ни помага да отпочинем. Тук в случая не станах в 5:47, но пък бях на пресекулки, благодарение на две пухкави топки, които обичат да се гушат и ме посъбуждаха на през 20 минути преди алармата, но в 90% от случаите мери доста добре.

Оказа се, че колкото и да спя обаче, ако не повиша времето си за дълбок сън, не се чувствам отпочинала. Четох доста статии по въпроса из нета и реших, че опцията за спорт и активно движение през деня ми допада най-много. Естествено, в момента не мога да съм активна, защото... поразтегнах малко едно местенце и понаболява. Но определено, като повиших активността си се повиши и времето на дълбокия сън започнах да следя внимателно и ми направи впечатление, че колкото по-дълъг е DS, толкова по-свежа и отпочинала се чувствам на сутринта. 

Отделно е доста мотивиращо, като получиш шамар през лицето, че примерно се движиш повече само от 5% ползващи апликацията или DS ти е по-добър само от на 11% и определено получаваш добра мотивация сам да се вкараш в някаква форма.

Друг плюс. Каишки в Алиекспрес бол! Бобчето идва с регулярна черна, силиконова каишка, но Алито е пълно с всякакви цветове. Аз вече се запасих с розова, бяла, лилава и тъмно червена, даже май се излъгах и за една коралова. 

В заключение ще кажа, че цената си за около 65 лв. в Emag (избягвам ги като дявол тамян след гафа с Форео, но на другите места цената е доста завишена), гривната си е една малка находка и определено ме стимулира по един или друг начин, дали да спя, дали да се разхождам и да ходя повече. 

Дано да съм ви била полезна. Пожелавам ви страхотна седмица ♥

You May Also Like

0 comments