Моята грижа за устни

by - 23:34


Здравейте, прекрасни!
След дългата пауза се появявам с пост. За съжаление, по-добре да отсъствам отколкото да пиша нещо отгоре, отгоре само, за да имам активност. В крайна сметка ми се иска да ви представям истински впечатления с думи, които не смуча от пръстите си. Намислила съм доста постове, но няма да обещавам нищо, защото току-виж пак загубя вдъхновение. Така, защо грижа за устните? 

По ред причини. Първо, винаги нося слънцезащита за устни в чантата си. Факторът е или 30 или 50, но това е друга тема на разговор, която съм засягала и преди. Освен, че устните ми са чувствителни на слънце, имам и генетична депигментация там. Също така правя алергии към оцветители в бои, къни и прочие и дори не ми се ще да си помислям за перманентен грим. Затова правя каквото мога, за да имам поне гладки и меки устни.


Някак си съвсем случайно тази година намерих идеалната комбинация от продукти и всичките са cruelty free. На един от тях обаче няма знак за това, но ще ви кажа повече, когато му дойде реда.


Първо ексфолирам устните си с ексфолианта на LUSH Carrot cake, който беше лимитиран и май Мери купи последната бройка миналата седмица. Ароматът на морковена торта доста бързо ме върна към ексфолиантите в бурканчета, а и да си призная си и хапвам малко. Съчетавам полезното с приятното. Това естествено не значи, че трябва да изядете цялото бурканче! Така ексфолианта нежно почиства устните, частиците не са едри, но са много и са прмесени масла, което прави устните гладки и не ги наранява или кара да изтръпнат както продуктите с по-едри частици. Ексфолирам вече, след малко ще разберете защо.

Цена - 16 лв.


Нощната маска за устни от колаборацията на Alex Steinherr и Primark. Знам, че много от вас като чуят Primark биха подминали с пренебрежение, но... За тази колекция разбрах от приятелка, която пътува много и ползва скъпи и качествени продукти. Но дори и тя беше впечатлена от един глос от серията за това, когато при пътуването ми до Холандия попаднах в Primark първото нещо, което направих бе да издиря продуктите на Alex. Взех си три продукта за които ще говоря обширно в друг пост, но като цяло съм изключително доволна от съотношението цена-качество и приемам всичко каквото взех за попадение. Но сега за маската. Тя успокоява, хидратира и подхранва добре устните ми след ексфолиране. Не е лепкава, а е с много нежна и приятна текстура, която се задържа до сутринта. В интерес на истината, ако имаше как да си заредя нова бройка дори бих я ползвала и като глос. Нанасям я след ексфолиране и спя с нея. Резултата е меки и нежни устни.

Цена - 5 евро


Стигаме и до продукт на така любимите ми Rituals (също от Холандия, но в Sephora вече има пълен асортимент от най-популярните им серии). Това е единственият продукт който не е отбелязан, като cruelty free по простата причина, че бранда произвежда и декоративна козметика и в някои от продуктите е наличен carmine. Продуктите им не се тестват върху животни, не се продават в Китай, нямат сертификат за cruelty free (което е коректно заради carmine), не работят с доставчици, които тестват върху животни или иначе казано все прекрасни неща, а от досегът ми с продуктите им нямам нито едно оплакване. Ще ви разказвам и за други продукти, защото както знаете от Холандия се върнах добре заредена. Избрах си глоса с карите и ябълка, като се надявах да има ароматът на зелена ябълка, но уви. И въпреки всичко миризмата е лека и приятна, самият глос не лепне, а също като маската е с нежа и лека структура. Подхранва и издържа дълго върху устните, а и вкуса е приятен. 

Цена - 8 евро

Откакто ползвам комбинацията от тези три продукта съм изключително доволна и щастлива от състоянието на устните ми. Няма нацепване и кожички. Меки, гладки и добре хидратирани. Мисля, че цените и на трите продукта са добри, а ефекта поне за мен си отива в графа WOW, но като цяло си се грижа за устните и ако вашите са в по-лошо състояние ще трябва да дадете време на продуктите за да подействат. 

Пожелавам ви приятен и много усмихнат ден! xoxo

You May Also Like

0 comments