Избирам у дома

by - 1:55


Здравейте, прекрасни!
Long time no see... Както се казва на англикански. Днес ще си говорим за неща, различни от козметика. Мисля да се върна по-активно към блога, като разнообразя съдържанието му, но ще запазя тенденцията да не пиша за книги тук, защото за тях си имам отделно кътче. Сега на въпроса. Днес ще ви споделя, защо АЗ избрах да остана у дома.
Ситуацията в момента не е шега работа. Знам, че загиват бизнеси и хора остават без работа, повярвайте ми, знам го много добре, но човек минал през здравословния кошмар на може би 90% от хората знам и каква е цената на здравето. Знам, че обичам баба си и искам да я имам още дълго време. Знам, че ме боли да гледам какво се случва в Италия с хората, седящи по земята, прегърнали кислородни бутилки. Мисля, че ако се наложи да избирам дали да живея на боб и вода известно време или да гледам как и без това не голямото ни население започва да се топи, ами някак си ще избера боба и изолацията.

Тук изборът наистина е тежък, но на мен ми е ценна всяка глътка въздух, някак си научих се да я ценя. Стигнах до заключението, че изолацията е такава, каквато си я направим, дали ще я видим в положително или негативно отношение. За мен като цяло годината е пълна с промени, но това ще са теми на други постове. 

Как аз изкарвам изолацията? Ставам сутрин за работа, защото дори home office, си имам работно време, минавам през сутрешната си рутина: душ, тоници, серуми, кремове и т.н. , слагам и очна линия, сега ако не се науча, няма кога. Минавам на работен режим, като добавям и ароматна свещ за цвят, котката е сгушена в скута ми, вече, за съжаление, е само една, а аз пийвам кафе. Работният ден свършва и ми предстоят тренировка, книги, разговори с приятели, защото в 21-и век имате всякакви опции за разговори. Това, че си седя у дома не ми пречи да съм активна, успявам да навъртя 5000 крачки на ден. Спокойна съм и някак фактът, че съм у дома с хората, които обичам, ме прави още по-спокойна. Да, ще е лъжа, ако кажа, че няма тревога за това какво ще чуя утре или какво следва след "короненото време", но... Здравето преди всичко, ментално, физическо, защото прекомерният стрес вреди, някой ден и за това ще си говорим. 

Няма да агитирам никой да си седи у дома и да спазва мерките на извънредното положение, все пак това е право на личен избор и дисциплина. Контактувам с достатъчно лекари и биолози и знам колко неприятно е положението и шансът да става по-зле хич не е малък. Само ще помоля всички онези от вас, които смятат, че са над вичко и всички, които "тях това не ги лови" преди да решите да излезете и да се съберете с приятели, изгледайте един-два клипа за случващото се с Италия. Защото нашата здравна система издиша и без вирус на фона на италианската, базата и апаратите ни са нищожно малки, защото, ако нямаме здраве и живот, не можем да се насладим на нито едно благо материално или не.

Бъдете здрави, бъдете усмихнати и дано скоро можем всички да се разходим навън без страх.

You May Also Like

0 comments