Изолационни изводи #1

by - 3:36

Здравейте, прекрасни!
Сигурна съм, че откакто върви изолацията вече всички сме стигнали до някои заключения. Аз съм възмутена от своите! 😁



1. Изкушения дебнат от всякъде. Летят пържоли и тесто дори, когато не са ти в режима.

2. Кантарът е кучка. Само за някой и друг ден подхлъзване пред хладилника и вече се изхвърля с килограм и половина нагоре.

3. Котката е хитра. Когато на балкона напече, се изнася с 300, докато аз продължавам да се гърча и потя под слънцето с надеждата тоя сауна ефект да покаже на кантара колко се е объркал.

4. Може извън изолация да не си навъртам крачките, но един ден у дома и вече съм овършала максимума. Значи проблемът не е в седенето у дома 🤷‍♀️

5. Закачалката рязко се превърна в кростренажор 😱😱😱

6. Котката е против спорта. Всеки път заема цялата постелка, а аз дори не съм почнала.

7. С повече желание и креативност можело да се създаде кът за четене.

8. У дома съм по-продуктивна!

9. Спортът можел да ми липсва.

10. По-широко от балкона няма!!!

Това са моите 10 заключения за сега. Естествено се опитвам да гледам хумористично към ситуацията, защото депресията не е опция, особено в изолация. Кои са вашите заключения от изолацията до този момент?

You May Also Like

0 comments