PowerLocus PLX бюджетни pods

by - 23:51


 Не съм привърженик на Apple, но не мога да отрека, че дизайнът на слушалките им е страхотен. Този тип дизайн пасва на почти всички уши, но цената... Ах, цената... И тук идва момента, в който хората започват да търсят по-бюджетни варианти. Днес ще ви разкажа как намерих такъв, какво ми хареса и какво не...

Преди време един магазин масово беше разпратил на "инфлуенсъри" слушалките на китайския бранд Baseus. Стана ми любопитно, всички ги хвалеха и се подхлъзнах да си взема такива. Естествено звукът беше доста глух, микрофонът слаб, а на втория месец вече почнаха да дават проблем с блуутут връзката. И точно, когато се бях отчаяла от ревютата в Амазон за небюджетните слушалки, които си бях харесала, ми изкочи реклама на PLX. Казах си "Да видим". 

Останах приятно изненадана и доста доволна. Факт е, че пиша това ревю 2 години по-късно и макар в момента да съм с други слушалки, като основни, аз продължавам да си ползвам PLX на работа или ги държа като резерва в чантата. 

Какви впечатления добих за две години ползване?

+ Доста ясен звук за слушалки от този ценови клас

+ Не съм получавала оплаквания за микрофона, дори като ги използвам в рейса и с маска.

+ Не губят връзка с устройството

+ Батерията издържа доста време

Естествено няма да се огранича само с плюсовете, защото като всяка техника и те си имат минус.

- Те не губят връзка с устройството известно време, след като са сложени в кейса.

Да, случвало ми се е да ми звъннат и макар от 5 минути да не ползвам слушалките, разговорът да се насочва към тях. Но това не е толкова фрапиращ минус поне за мен, защото след края на всяка употреба, просто спирах и пусках блуутута на телефона ми.

В заключение ще кажа, че за ценовият клас до 60 лв, това са може би най-добрите слушалки, които ще откриете. Можете да ги откриете ТУК. Само ще помоля, когато видите един продукт масово да се хвали от инфлуенсъри колко чуден и прекрасен е, имайте едно наум. Търсете ревюта, проучвайте мнения, но в чуждестранните сайтове. Аз лично винаги се допитвам до потребителите на Амазон.

Дано съм била полезна. Желая ви прекрасен ден, пълен с музика и усмивки.

You May Also Like

0 comments