Dior Capture Dreamskin Fresh and Perfect Cushion

by - 0:32


 Естествено със занемаряването на блога се е понатрупал и материал за споделяне. Като например адски любими продукти, от които вече ползвам втори, трети опаковки. Един от тях е Dior Capture Dreamskin Fresh and Perfect Cushion.

 

Този продукт се превърна в най-добрия ми приятел буквално. С времето изоставих визиите с пълен грим и везната наклони повече в подчертаването. А този къшън на Диор е точно това, поне в моите очи. А и фактът, че вече взимам втори сет говори достатъчно.

Какво харесвам в него? Много неща! Като начало харесвам това, че в голям процент е грижа за кожата, няма голяма и плътна покривност, а е фин и елегантен и просто изглажда текстурата на кожата видимо, като тя изглежда свежа и естествена. Малко като блър ефект, но в никакъв случай натрапчив. Харесва ми и това, че благодарение на растителния глицерин, кожата остава хидратирана през целия ден.

Друг огромен плюс на този продукт е SPF50/PS+++ . 

Още един плюс е, че със закупуването на продукта в кутията ще откриете и втори пълнител. И реално за цената му получавате 2 броя. Колкото до избора на цвят, на мен от изключителна помощ ми бе консултантката на Dior в Sephora, когато го купувах за първи път. Изключително адекватно предвиди и летните дни и до ден-днешен си взимам все 020.

Прилагам и снимка, за да видите как изглеждам с него на лицето си. Истината е, че този продукт е грижа за кожата, но благодарение на финия цвят, който има, аз го ползвам за ежедневната си визия, защото ми дава точно този вид, който искам. Здрава кожа, натурални цветове и дискретна нежна визия.

Ако търсите плътно покритие, което да крие пъпки, петна и т.н., това не е вашият продукт, защото това НЕ Е фон-дьо-тен. Именно заради такива неинформирани избори масово в сайтовете на Sephora в чужбина му свалят звездички, защото не бил достатъчно покривен и не покривал очакванията им.

You May Also Like

0 comments