Четката за зъби - основен елемент за красива усмивка

by - 10:32

От доста време насам се каня да направя такъв пост, но все не смогвах да стигна до него. До миналата година гледах доста скептично на електрическите четки за зъби, но след като леля ми се запали по тях и реши да оборудва цялата рода с по една, мнението ми за тях коренно се промени. Първоначално си мислех, че си въобразявам колко ефективна е всъщност, но и профилактичният преглед при зъболекарката ми доказа, че това не е така. Оказа се, че до този момент само съм се заблуждавала, че измивам зъбите си качествено без значение колко минути ги търкам.




Преди да започна да споделям резултатите първо трябва да ви представя героят на тази публикация. Моята се води модел Braun Oral-B Advance Power DB4010, а нейните характеристики са следние:

Това е електрическа четка за зъби с  9 600 осцилиращи движения в минута 2 батерии AA. Неплъзгаща ръкохватка. Предпазна капачка. Ефективно почиства венците и междузъбните пространства. Помага за предотвратяване на парадонтални заболявания и зъбен кариес.

  • Сменяема глава
 Клинично тествана:
  • Почиства по-добре от обикновена четка за зъби
  • FlexiSoft® Bristles - нежно почистване на влакната и полиране на зъбите
  • Достига най-трудно достъпните места
  • INDICATOR® Bristles - система за избледняване на влакната като знак на износване
Сега след като я представих, ще ви споделя моите впечатления и резултатите които постигнах с нея. Усещането след първото измиване беше като това което имаме след като сме ходили на зъболекар за полиране и избелване на зъбите. Емайла е гладък и определено прави зъбите по-бляскави. Въпреки, бързото въртене на главата влакната не нараняват венците (а аз съм патила от четки за зъби, защото имам наследствена парадонтоза) и достигат до места, до които нормалната четка за зъби не достига. Венците ми не са кървяли при миене на зъби над година (предварително се извинявам, ако на някой това изречение му е било неприятно). 

Потвърждение на моите наблюдения беше и посещението ми за профилактика при зъболекарката ми. Веднага ме попита какво съм променила, защото плаката е драстично намаляла (да това в рекламата с плаката и тъмната стая е вярно, колкото и да търкаме не премахваме напълно плаката), също така зъбният камък беше доста по-малко за разлика от предния път, както и зъбите ми бяха много по-бляскави. Тогава осъзнах, че това е една от най-ценните ми придобивки, защото колкото и дълго да си търкаме зъбите, едва ли може да се сравни с 9600 оборота, които тази четка за зъби прави. 

Изключително лесна за употреба е, а когато се износва сините влакна изсветляват и така разбирате, че е време да смените главата. Единственият минус е, че е голяма и не е толкова удобна за път, но това не я прави по-малко ценна.

Препоръчвам я на всички. Ако решите да се сдобиете с електрическа четка за зъби, гледайте да е Oral-B, все пак това е име за качество в оралната хигиена. 

You May Also Like

2 comments

  1. Аз имам същата четка и също съм много доволна! Имах обаче в началото леко кървене от венците, което ме увериха, че е напълно нормално. Вече половин година съм с нея и определено не бих я сменила с обикновена такава! Чудесно ревю! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че съм успяла да се справя :) Хммм аз дори започнах масажи със самата четка по венците и всичко е ОК. Надявам се проблема при теб да отшумял с времето. А колкото до обикновените с една такава си пера само обувките за танци :)

      Изтриване