Арома свещите на Casyopea - перфектният крем за ръце

by - 3:41

Не се стряскайте от заглавието. Истината е, че дори самата аз бях изненадана от ефекта. Скоро като подарък за имения си ден получих една такава свещ. Човекът който ми я подари, каза че на щанда са казали, че свещта е без парафин и след като я изгасим можем да намажем ръцете си с още топлото масло. 

Истината е, че бях доста скептична, но след точно 2 намазвания от скептицизмът ми не остана и помен. Кожата на ръцете ми е изключително гладка и мека и употребата на крема ми за ръце намаля двойно. Освен като крем за ръце я ползвах и като мехлем за лактите, както знаете там кожата ни е твърда и груба. Опитвала съм доста продукти специално за тази зона, а се оказа, че всичко от което съм имала нужда е една свещ.

Свеща е направена от много висок процент кокосово масло, съдържа и много етерични масла, както и лек нежен карамелен аромат. Мисля, че 2 пъти седмично са напълно достатъчни, а през останалото време, може да се ползва по предназначение, а имено да внася приятен аромат в дома. 

You May Also Like

2 comments

  1. Много интересно! Досега не бях чувала за такова нещо. От къде можем да си я закупим? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. По принцип на всеки един щанд на Casyopea из моловете. Не знам дали всичките им свещи стават за това, написаното важи за тази от снимката, защото друга не съм ползвала. Не на всякъде обаче продавачките знаят за това. На мен като ми я подариха ми казаха, че консултантка изрично им е казала за това й свойство.

      Изтриване