Пролетта в червила

by - 6:35

От тези жени съм които са на приливи и отливи в грима. Просто има моменти в които искам да изляза от дома напълно естествена и полузаспала (въпреки, че като човек който не пие кафе едва ли някога излизам напълно будна от вкъщи). 

Днешната тема съм решила да е червилата които ползвам през пролетта. Естествено в чекмеджето се скатават и други и търпеливо чакат своето време. Ще Ви запозная с най-използваните в момента от мен червила.


Общо взето ще ги разделя по марки, като започна с това което си няма другарче. Всъщност има, но е по-летен цвят и ще почака още мъничко преди да влезе в употреба. :)

1. Прекрасното Color Riche Julianne's Nude на L'Oreal. - Както казах в поста "Любимци Април 2015" , открих това червило благодарение на грим сесиите на DM Beauty Academy. До толкова ми хареса как естествено и нежно застана на устните ми, че веднага след като приключиха с гримът ми влязох и си го купих. Опаковката е стилна и елегантна а самото червило не изсушава устните ми.Подхожда на всякакъв тип грим и определено е най-често употребяваното от мен през изминалият месец. Доста по-трайно е от други червила, но определено не бие по трайност летният ми L'Oreal. Въпреки всичко го обожавам.


2. И аз като много други бях запленена от нюд серийте на Essence. Червилата на които аз се спрях са 04 Its Nude Time и 11 Nude Love. Ползвам ги в комбинация с по-тъмен грим, поне 04. 11 е прекрасен за ежедневна употреба. Цветовете им са плътни, а самите червила са мазнички и не изсушават устните. За съжаление трайността им не е продължителна, но винаги съм била на мнение, че едно червило не заема чак толкова много място в чантата ми.


3. Идва ред и на MaxFactor. Любимите ми розово и червено. Дълго време ме беше страх от допира на червеният цвят до устните ми. Сега вече съм по-смела, но това до момента определено е любимото ми червено. 

Розовото червило е 610 Angel Pink, изключително нежно е. С лека и мазна структура е, но за съжаление не е от най-трайните.

MaxFactor Colour Elexir Passionate Red 35 (Giant Pen Stick) - Това е любимото ми червено до момента, Дори да искам някакъв друг нюанс просто добавям от него към това или обратното. Доста трайно е, но не съм се оглеждала дали още ги има. Искрено се надявам да е така. 


От ляво на дясно:

1. Essence 04 Its Nude Time
2. Essence 11 Nude Love
3. MaxFactor - Colour Elixir Passion Red 35 /Giant Stick/
4. Max Factor - 610 Angel Pink
5. L'Oreal - Color Riche Julianne's Nude

Това са моите пролетни цветове. Дано този пост не е бил мъчение за Вас, но за първи път пиша представяне на червилата си. Малко по-късно днес ще разопаковаме Pinks Beauty Box! Приятен и усмихнат следобед мили дами!






You May Also Like

0 comments