Pinks Beauty Box Май 2015

by - 3:05

Обикновено нямам търпение да напиша този пост. Сега обаче не горя от особено желание да се захвана за него. Определено очаквах нещо повече за 20то поред издание на кутията. Определено кутията за миналият месец ми се стори в пъти по-добра. За това без повече протакане минавам на кратък преглед на кутията за месец май... моят месец.


За съжаление от няколко дена не мога да хвана дневна светлина и това е единствената снимка с която се сдобих. Естествено виждам, че съм пропуснала да включа лакът в композицията, но майка ми го хареса особено много и го прибра по бързата процедура ^_^ . Самата аз карам на She и за това, всеки лак от кутията преминава във владение на майка ми. За това ще започна с липсващото звено!

1. Лак за нокти So Laque Glossy на Bourjois  (отново се извинявам за липсата му на снимката, явно съм била и извън кондиция за да я направя така) - Ако трябва да съм честна за мен това си беше разочарование. Не като продукт, защото лакът е хубав. Все си мислех, че тези бюти карти които попълваме се следят и някъде се води статистика поне за много редовните клиенти какво им се праща като цветове. Вече майка ми има избор от 3 млечно сини лака, чиято разлика е в марките и може би в 1-2 нюанса от синьото... 

Цената му е 7.99

2. Сух шампоан Batiste - слушала и чела съм много за този продукт. Самата аз все още не съм употребявала такива, но сега ще го пробвам със сигурност. Очаквам доста от него като продукт. Опаковката е малка от 50 мл. Ако ми хареса със сигурност бих си взела и голямата опаковка чиято цена е 7 лв.

3. Сапун All Nature - моят е с Анджелика и арганово масло. Твърди сапуни не ползвам дори за миене на ръце, така че най-вероятно ще бъде използван като ароматизатор в гардероба.

Цена 2.90

4. Блясък за устни Colorburst на Revlon на мен ми се падна 040 Crystal water. Няма да си кривя душата и да лъжа, определено исках чъбито, но... такъв ми бил късмета. Макар и да се оказа приятна изненада не мисля, че често ще влиза в употреба. Съвършено прозрачен е с леки синкави брокатени частици. Самият глос не е от лепкавите и е доста траен.

Цена 15,20

5. Протектор за четки Fancy Witch - бях психически подготвена за него, понеже прочетох едно, две ревюта преди да стигне до мен моята кутия. Не съм впечатлена, но определено ще влезе в употреба. Обмислям да се възползвам и от талона за отстъпка.

6. CC Крем 123 Perfect на Bourjois - Ще използвам мострата в някакъв определен момент, но едва ли ще е скоро.

7. Шампоан за коса Sun Care на Lakme - Определено ще влезе в употреба и тази мостра, защото слънчевите дни стават все повече. 

В заключение ще кажа, че като за 20та поред кутия можеха да се постараят една идея повече, като се има предвид и факта, че две нови кутии също ще стартират. Имам още няколко месеца от абонамента си и до сега винаги съм била доволна от кутията, дано и за вбъдеще да продължи така и това да е единственото изключение.

You May Also Like

0 comments