Любими продукти Април 2015

by - 2:56

Здравейте мили дами!
Надявам се да се справя понеже това ми е първият пост от такова естество. За него съм подбрала най-най-любимите ми продукти за месеца, както и една прекрасна песен, която ми откри един цял нов музикален свят, но нея ще я оставя за накрая. Поста ще е разделен на три части: почистване на лице, грижа за лицето след почистването му и устни. И нека моят първи опит с тези постове започне сега :)


Това е сборна снимка на моите любимци, които са влезли най-често в употреба през изминалият месец. Като начало мисля да започна с продукта, който си няма група и както виждате е единственият за коса на снимката.


А имено моята любима четка за коса Dessata. Съвсем скоро пуснах пост който е предназначен само и единствено за нея. Мнението ми не е се е променило ни най-малко, дори точно обратното обичам я още повече. Подробно ревю на продукта можете да намерите ТУК.


Това са продуктите които използвам за почистване на кожата. 

1. Измиващият гел на La Roche - Posay ми е all time favorite. Това е физиологичен почистващ гел с термална вода. Няма алкохол и парабени. Гъст е с много лек и дискретен свеж аромат, които изчезва след отмиването. Ползвам по една капка, която нанасям на влажно лице и после почиствам с четката за почистване на лице на Remington (подробно ревю за нея ТУК). Помпата е изключително удобна и до сега не съм имала никакви проблеми с нея. Като цяло е икономичен и си заслужава парите, защото с по капчица на измиване може да го ползвате доста дълго време. Моят е над половин година употреба. 

2. Маската за лице на Freeman с авокадо и овес доста ми помогна за изчистването на черните ми точки. Изключително доволна съм от тази покупка. Аз лично я ползвам 2 пъти седмично (през седмица, защото едната ползвам тази маска и вторият ден пилинг маска) и съм доволна от резултата. Представлява гъста синьо-зеленикава смес, която започва леко да опъва след престой на лицето. Отмива се лесно, моята процедура по отмиването й е, първо с хладка вода и после каквото е останало с малка гъбичка за лице.

3. Avènе Micellar Lotion - Използвам го и за почистване на грима и за освежаване и почистване на кожата след като съм излязла от банята и съм измила лицето си с четката за лице. По подробно мнение за този продукт може да откриете ТУК

.
Ето ги и кремовете ми за лице. 

1. Acne Out на Biotrade е една от най-прекрасните находки попадали ми от Pinks Beauty Box. Не знам дали има нужда да споменавам, че въпреки вече 32те си годин (дааа миналата седмица лееееко поостарях) все още имам проблеми с кожата в един определен период от месеца. И понеже не съм от хората които знаят как да заставят ръцете си да кротуват, редовно правя някое и друго поражение. Това докато не открих точно този активен крем. При редовна и правила употреба ми прави впечатление, че пъпките завяхват много бързо и не ми се налага да ги влача дни след края на месечното ми неразположение. Не бих се отказала от този крем за нищо на света!

2. Още един прекрасен продукт, този път от Luxury кутията на Pinks е кремът на Lierac  -Magnificence. Реално нямам нужда от чак толкова силен крем против бръчки, но свърши великолепна работа с мимическите ми такива по челото и около устните. Това при положение, че го ползвам само вечер, а през деня хидратирам кожата си с дневният троен крем на L'Oreal (за който все още нямам определено мнение). За съжаление колкото и да харесвам продуктите на Lierac едва ли ще си закупя от тях, защото не са по възможностите ми.

3. Силно хидратиращият крем на Avènе се вади в много специални случаи. А имено когато се появят проблеми с кожата ми, което се случва обикновено през зимата и понякога на местата на които очилата ми здраво седят на носа. По-подробно съм описала благоприятното влияние на крема ТУК.

4. И не на последно място прекрасният коректор на Rimmel - Wake Me Up. Обожавам го. След първата употреба се превърна в един от най-любимите ми продукти. Винаги го използвам дори и да съм без грим, само със спирала. Придава един прекрасен, свеж, озаряващ и буден вид на лицето, а за човек като мен, който е тясно свързан със съня и скаран с бързото събуждане, това е повече от перфектен продукт.

 А това са най-добрите приятели на моите устни :)

1. Ще започна с великолепният ексфолиант за устни на Lush Cosmetics - Bublegum lip scrub определено след употребата му, чувствам устните си по-меки и гладки. Направен е от напълно естествени съставки и не е проблем да го оближете след като приключите с употребата му. Аз го ползвам два пъти седмично. Не знам до колко 15 лв са добра инвестиция, бих пробвала и домашен ексфолиант за устни, макар да съм кръжок ръцете ми пречат, но естествено нямам рецепти за такива. Въпреки цената обожавам този продукт.

2. Моето прекрасно и най-любимо яйчице EOS Lip Balm. Обожавам ги. Имам един в джоба на якето и един у дома на тоалетката. Освен, че се задържат трайно върху устните, имат страхотен вкус и са прекрасна база за червило. Повече за тях и как да се сдобиете с такова яйчице ТУК.

3. Червило от серията на L'Oreal Color Riche Julianne's Nude. С това червило се срещнах на DM Beauty Academy. Веднага след като ме гримираха влязох и си го купих. От тогава насам това е едно от най-използваните ми червила. По-подробно ревю и снимка с това как седи ще пусна малко по-късно тази седмица в специален пост с най-използваните от мен червила през април.

И сега като финал ще ви оставя с една голяма зарибявка. Тази група влезе с гръм и трясък в ежедневието ми и силно се съмнявам, че ще го напусне скоро. Избирам Ви клипчето което запали мен, а повече информация за музиката и групата съм пуснала в другият ми блог ТУК. Моля вземете предвид, че това не е студийната версия на парчето, а просто импровизация за забавление. 

Пожелавам ви една приятна и много усмихната седмица!


You May Also Like

2 comments

  1. Страхотни любимци. И аз много харесвам EOs балсамите,както и тези червила на Loreal :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Направо се родих от както започнах да ползвам EOS. Със сигурност нямам намерение скоро да ги сменя. А като цяло сериите Color Riche на Лореал са страхотни. Имам още едно от тези серии но е по-лятно и си чака реда :D Благодаря за коментара.

      Изтриване