Lierac Magnificence ревю

by - 1:01

Здравейте мили дами! Знам, че преди повече от седмица обещах два нови поста, но след малко емоционални събития и концерти ми беше трудно да смогна и с блога. Но ето, че сега всичко е отново в ритъм и аз съм отново на линия.

За днес съм ви приготвила ревюто ми на Lierac Magnificence, който бе част от продуктите в Pinks Luxury Box. Хубавото е, че на малко по-късен етап взех травъл комплект от лилавата серия за майка ми и ще мога да ви разкажа и какво е нейното мнение и за нея, но в друг пост. Сега целият ни фокус е зает от Magnificence!

Това е нежен гел крем (за съжаление нямам снимка, защото като го започвах още не водех активно този блог и не допусках, че ще стигна до ревю), специално формулиран за нормална към комбинирана кожа и с матиращ ефект. Целта му е да възстановява и изглажда кожната текстура. 

Нанася се изключително лесно и попива много бързо. След нанасянето му се усеща доста приятен аромат дълго след като сте нансесли крема. Кожата трябва да е предварително почистена, а ако имате възможност преди това да сложите и от серума. Когато започнах да го ползвах имах доста силно изразени мимически бръчки на челото и около устните. Ефектът, който този крем постигна на моята кожа и с тези бръчки е буквално WOW. Както споменах по-горе го ползвах основно вечер и изобщо не бях щедра с количеството, защото хич не ми се искаше да свършва. За това време на употреба мимическите бръчки на челото ми почти се стопиха. Естествено не изчезнаха напълно, все пак това е крем, а не магическа отвара. Мога да кажа, че й малките едва забележими бръчици на деколтето ми също се поизправиха малко. Ще ми се да беше повече, но... Като цялостен ефект кожата ми се изглади доста и определено имаше този матиращ ефект за който се споменава в официалната страница.

Активните съставки в крема са: 3,5% патентован комплекс D-Glyox (цвят от нар, копринено дърво и липозомен пептид), оризова пудра. 

Цялостен състав (без парабени): WATER (AQUA), COCO-CAPRYLATE, POLYGLYCERYL-6 DISTEARATE, GLYCERIN, PROPANEDIOL, DIMETHICONE, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, CETEARYL ALCOHOL, FRAGRANCE (PARFUM), ORYZA SATIVA (RICE) STARCH, ALBIZIA JULIBRISSIN BARK EXTRACT, DIOSCOREA VILLOSA (WILD YAM) ROOT EXTRACT, PUNICA GRANATUM FLOWER EXTRACT, TRIPEPTIDE-9 CITRULLINE, LYSINE HCL, SACCHARIDE ISOMERATE, ACRYLATES / C 10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, SODIUM STEAROYL GLUTAMATE, TROMETHAMINE, MALTODEXTRIN, XANTHAN GUM, SODIUM HYALURONATE, TOCOPHERYL ACETATE, LECITHIN, ALCOHOL, SODIUM ASCORBYL PHOSPHATE, SILICA, PROPYLENE GLYCOL, SODIUM CITRATE, TETRASODIUM GLUTAMATE DIACETATE, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, CHLORPHENESIN, SODIUM BENZOATE, SODIUM SALICYLATE, PHENOXYETHANOL, RED 33 (CI 17200), CITRIC ACID, SODIUM HYDROXIDE. BOTANICAL ORIGIN. (Информацията е взета от http://apteka.framar.bg/ )

В заключение ще кажа, че това е хубав и ефективен крем, който в една или друга степен постига целите които си поставя, а имено: 

Намаляване на бръчките и фините линии
Стягане и изглаждане
Изравнява кожната текстура и разкрива блясъка
Матиране на кожата

Този крем е една прекрасна инвестиция, която за съжаление едва ли ще мога да направя скоро, понеже постоянно намирам причини за страхотни инвестиции :) Но ако до сега сте се чудили, може би е време да го пробвате. Икономичен е и определено върши работа. Единствен проблем за Вас може да бъде, ако не обичате ароматизираните кремове, защото има силен и траен такъв. Давам му 10/10.

Пожелавам ви приятен и много усмихнат ден! 





You May Also Like

0 comments