Любимци юли-август 2015

by - 5:54

Привет мили дами.
Днес съм решила да ви срешна с продуктите които основно ползвах юли и август и които наистина обикнах! Не всички ги има на първата снимка, така че може да погледнете и надолу, защото явно лятото е сезон за много, ама много любими продукти поне за мен. А дори не съм включила и любимите си аромати!


Както виждате любимците ми хич не са малко за този сезон. За това съм ги разделила на групи. Първоначално ще започна с мазилата за лице и тяло.


1. Freeman Charcoal & Black Sugar Polish Mask - Това е ексфолираща маска за лице от дървени въглища и черна захар. Знам, че звучи адски плашещо това с въглищата, но ефекта е страхотен (поне за моята кожа). Да не говорим, че и реакцията на домашните е доста забавна след като я сложа. 

2. Victoria's Secret Lost In Fantasy Body Lotion - Най-най любимият ми аромат на бранда.Ако искате по-обширно мнение за него, продуктът е със самостоятелно ревю : Victoria's Secret Lost In Fantasy само ще кажа, че това е един от най-недооценяваните аромати, вероятно защото комбинацията звучи малко странно, но е страхотна!

3. Bioderma Photoderm Max Aquafluid SPF 50+ - За този продукт ви разказах доста подробно в отделен пост: Bioderma Photoderm Max Aquafluid SPF 50+ моята защита през лятото. Определено се оказа една от най-добрите покупки за лятото и със сигурност не смятам да го сменям. 


Следващата група е грижата ми за устните.

4. PearlDent Bright White от ORAX Bulgaria това се оказа един наистина страхотен продукт, за който на дълго и на широко ще ви разкажа утре, но определено се нареди сред любимците ми за това лятото. Моля проявете търпение. 

5. Just Bitten Kissable на Revlon ми е един от най-любимите продукти това лято. Има лек ментов аромат, задържа се доста дълго преди да му се наложи повторно нанасяне и е с прекрасен розов цвят. Номерът който ползвам е 015 Cherish Devotion..

6. Bioderma Photerpes 50+ Lip Stick - много пъти съм споменавала, че имам проблемни устни. За съжаление на пазарът ни избора за висока слънцезащита и то само за устните не е особено голям. За мен единствената опция е този балсам на Bioderma. Продуктът е много хубав, но опаковката му е меко казано ужасна. От плъзгащата капсула и нанасянето, балсама лесно се чупи в основата, а на плажа... пълни се с пясък за отрицателно време, но това е единственият 50 фактор за устни на пазара и за това ми е любимец! Отделяйте внимание на устните си през лятото за да не разберете по трудния начин като мен, че и устните се нуждаят от силна защита. 


7. Essence All About Matt - тази пудра не ми излиза от чантата, заедно с попиващите им листчета. Просто всички знаете колко "лъскаво" може да бъде лятото. Това е моят начин да се предпазя от лъщенето.

8. Nyx Stick Blush - Линка ще ви отведе до подробно ревю за продукта. Обичам го! Много, ама много го обичам този стик. Стои нежно и естествено, лятно. Горещо го препоръчвам, особено в жегите.

9. Серум за мигли Realash - Както виждате моят е изстрадал бая. Всъщност ми е второ тримесечие с него и вече му ударих дъното. Но обичам много ефекта от него. Миглите ми са по-дълги и гъсти. 

10. Eye and cheek palette by Sleek. - О.Б.О.Ж.А.В.А.М.Я! Наистина много си обичам тази палитра. Комбинация от 4 телесни тона, 2 матирани и 2 перлени и 2 ружа. Палитрата ми е подарък от Франция (благодаря Дени) и е доста често използвана в последно време. Цветовете са доста нежни. 


Тук можете да видите цветовете. Розовият цвят на ружа изглежда по-блед заради осветлението, но всъщност е доста нежно розово с перлени частици. Може и да се ползва за highlit в някои моменти.


Тази част съм я кръстила малките бутилчици!

11. Bioderma Sensibio H2O - обичам я!!! Не дразни очите ми, сваля грима, не е мазна... Какво повече да иска човек. 

12. Дезодорантът на Vichy е продуктът, който всяко лято задължително влиза в списъка с покупките ми. Обикновено малко преди летния сезон го пускат на промоция 2 броя за около 22 лв. Добра инвестиция е и двете опаковки ми стигат за цялото лято. Дали издържа 72 часа не мога да ви кажа, по простата причина, че толкова време без душ е абсурд да издържа. Няма някакъв натрапчив аромат и не се бие с парфюми и лосиони за тяло. Гарантирано издържа цяло салса парти!

13. Yves Rocher дезодорантът също е страхотен, макар и ако не ме лъже паметта да има алуминиви соли. От серията мисля, че само лайма няма такива. Но все пак си обичам аромата и действието му.


И за финал с всички сандали и ходенето боси това лято, завършвам имено с грижата за краката.

14. За пилата вече съм писала и можете да прочетете обширното ми мнение в темата Scholl Velvet Soft нежна грижа за краката. Ползвам я почти ежедневно, като след употреба нанасям и следващият продукт от фаворитите ми за тези месеци. Силно препоръчвам на всички тази пила.

15. Овлажняващият крем на Scholl е друг от любимците ми. Овлажнява краката ми и в комбинация с пилата ефектът е мек и ме кара да чувствам стъпалата си доста глезени!

Ще се радвам да споделите, ако някои от моите любимци съвпадат с вашите и не забравяйте, че утре ще ви запозная по-отблизо с избелващите лентички PearlDent. 

Пожелавам ви една наситена с много положителни емоции вечер мили дами. 

You May Also Like

0 comments