Pinks Beauty Box - Luxury Edition Vol.2

by - 6:56

Здравейте мили дами!
Пропуснах да направя преглед на първото издание на Luxury Edition на Pinks Beauty Box, но сега ще надникнем заедно какво има във втората кутия! За първи път си получавам каквато и кутия да е у дома и естествено разопаковането не мина без чужда помощ ;)


Както виждате и Luxury Edition е с проеменена кутия. Ужасно много ме изнервят, защото е голяма борба докато ги отворя...


За тази кутия отново има панделки. Определено придават доста по-нежен и вълнуващ тон на кутията в комбинация със сребристата хартия. Искрено се надявам панделките да се върнат и към обикновеното издание.


Този път за моя най-голяма изненада продукт в пълен размер няма, но предполагам има нещо което поне до някъде макар и не напълно компенсира това. Сега да видим какво се крие в кутията!!!!


Парфюм за стая Dr. Vranjes Vaniglia Mandarino 25 ml. - Макар и да не съм от най-големите привърженици на ванилията веднага пръснах в стаята си. Както и в хола... Ароматът се оказа доста приятен, а и се задържа доста дълго в стаята ми. Сега пръскам само сутрин и цял ден се носи уханието на ванилия. 

Цените на пълните разфасовки са меко казано впечатляващи. Варират между 60 и 110 лв, според зависи от размера, като 100 мл е най-малкият и най-евтин съответно.


Следващият продукт е Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief крем 15 мл. - Кремът е подходящ за всички типове кожа и за честа употреба. Нанася се като овлажнител два пъти на ден, като допълнителен продукт върху стандартния крем за лице или като бърз хидратант през деня, директно върху грима. Върху други продукти се нанася с потупване. Освен всичко останало може да се използва като 5 минутна маска за лице.

Доста добре звучи и със сигурност ще стигна и до него. Цената на пълната опаковка е 80 лв. Отделно има и реверанс към потребителите закупили Luxury Edition Vol 2.  и крема + червилото Pop Lip Colour ще са за тях на промоционална цена 100 лв. Не мисля да се възползвам, така че мога да предотстъпя картата на някой.


Така при мен се падна Lancôme  Advanced Genifique серум от 7 мл. / другият продукт който може да се падне е Visionnaire серум) - Този продукт както можете да видите е в едно изключително сладко, малко шишенце с капкомер, който с едно натискане да поеме нужната доза за едно нанасяне. Свежата му текстура се абсорбира моментално от кожата и създава усещане за плътност, еластичност, сияйност и коприена мекота. Серумът е с доказана ефективност (според талончето) във възстановяването и активирането на 10 видими осезаеми признаци, които са характерни за младата кожа. 

Реална цена за 30 мл. - 152 лв и 50 мл. - 197 лв.


Този продукт мисля е познат на всички потребители на Pinks Beauty Box, а имено това което имахме и в предната ежемесечна кутия Bioderma Matricium - 5 дози от по 1 мл.

Тук няма да задълбочавам, защото предполагам, че 90% от вас които четат това имат същата карта от миналият месец.


Следващият продукт е Phyto Phytokeratine Extreme шампоан 50 мл. Той е с нежна почистваща и подхранваща формула за интенсивно възстановяване на силно увредена и изтощена коса. Продава копринена мекота, елсастичност и блясък.

Реална цена за 200 мл. - 35 лв.


Премиера в кутията прави и продукта на Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF 30, който представлява цялостна грижа за чувствителна и дехидратирана кожа - хидратира в дълбочина, с противостареещо действие и UV защита, също така има и заглаждащ и омекотяващ ефект.

Това което компенсира липсата на пълноразмерен продукт е спа процедура за лице в център на Premier Dead Sea. Все още не съм проучила нещата и не съм се обадила да си запиша час, но в момента в който го направя ще споделя впечатления.

И като за финал искам да ви покажа моят помощник в разопаковането, който очакваше с нетърпение да види дъното на тази кутия и аз да се разкарам от нея... А имено тази прекрасна, космата дама:


Пожелавам ви приятна и усмихната вечер мили дами! 












You May Also Like

11 comments

  1. Не лоша кутия, хич не лоша! Колко струва? За да си направя сметката дали си заслужават мини-нещата в нея :) Можеха да сложат и малко декоративна козметика, примерно хаха
    Moisture Surge е велик крем. Велик! Ако си бях в България щях да се боря за талона от кутията. 100 лева е добра оферта за крема и червилото и си заслужава според мен :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. 35 лева е душата. Предният път имаше ЕОС-че и кремчето беше Lierac :D По-слабо се представиха този път. Определено щях да се зарадвам и аз на нещо цветно!!!

      Хмм този крем като го четох за колко неща се ползва се хванах за главата по едно време... Ще си го ползвам като крем само мисля :D

      За талончето съм ти писала ;)

      Изтриване
  2. Така като гледам половината от съдържанието е някакъв вид крем/серум за лице. Това е същата история като юнската със слънцезащитните продукти - колкото повече, толкова повече ;) Добре поне, че не си взех тази :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз съм на кантар, защото ароматизаторът мнооого ми харесва, макар и да не бих си купила такъв. Доволна съм от моите си :D

      Изтриване
  3. Дамата от последната снимка е пре-крас-нааа! :)
    Кутията нещо не ми се коментира... :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ахахах няма как да споря. Наистина е страхотна ^^
      Кутията не е това което очаквах определено, но смятам, че всичко ще влезе в употреба.

      Изтриване
  4. Най-много ми хареса косматата дама :)) В моите кутии обикновено се вмъква пухест господин :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хихик!!! Прекрасни са като се изправят пред кутии или пликове!!! При мен са две и си гледат ревниво кутиите една на друга, а уж винаги гледам да си има всяка :D

      Изтриване
  5. Изглежда ми супер кутийката от към продукти! Жалко само, че няма декоративен продукт. Госпожицата в края е прекраснааааа!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Определено е доста разочароващо това, че няма декоративна козметика, но не са зле нещата. Крема, ако е икономичен като този на Lierac от предната кутия ще е страхотно!

      Изтриване
  6. И благодаря от името на госпожицата старае се да се глези всеки път в който може :D

    ОтговорИзтриване