Още по-лъчезарна усмивка с PearlDent Bright White

by - 4:32

Здравейте прекрасни!

Вчера ви обещах да ви запозная по-отблизо с един от любимците ми за периода Юли - Август, а имено изблеващите лентички PearlDent

Някъде на времето бях чула една поговорка, която много ми хареса и я ползвам като ежедневна мантра и до ден днешен: "Усмихвай се, защото не знаеш кога някой ще се влюби в усмивката ти или кога ще направиш нечий ден по-добър с нея!" Усмихвам се!!! Почти перманентно, макар и никога да не съм имала перфектни зъби. 

От малка се сблъсквам с перипетии покрай тях като се почна от липса на зародиши, мина се през начална форма на парадонтоза и за финал се оказа, че и имам адски чувствителни зъби! До толкова чувствителни, че дори машинката за вятър в зъболекарският кабинет ми причиняваше болезнени усещания. За това предполагам ще разберете колко скептична съм била винаги към всякакви методи за избелване на зъбите. За нещастие въпреки скептицизмът ми, избелването на моменти е задължително и макар и вече трета година да съм горд непушач след близо 15 години тютюнев дим пожълтяванията са на лице... 

И ето тук идва моментът в който да ви разкажа за опитът си с PearlDent.


Чела съм за продукта в много блогове, но истината е, че съм теле и като видя как масата употребява и харесва нещо моментално ставам скептична към него и си слагам едно на ум. Тогава прочетох публикация в блога на прекрасната Теди ( човек който познавам и на чието мнение имам доверие и се осланям.) След нейният пост лентичеките PearlDent Bright White моментално ми влязоха в to-do list. За съжаление след основен ремонт и счупен хладилник точките в точно този списък се отмятат трудно и дълго. За това когато Поли се свърза с мен, дори не се замислих, понеже постът на Теди ме бе убедил отдавна в ползата от този продукт.

Когато получих лентичките се вълнувах като малко дете и нямах търпение да ги отворя. 


Вътре имаше 14 пакетчета които съдържат лентичките необходими за времето на избелване. Всяко едно от пакетчетата съдържа по една по-голяма лента за горните зъби и една по-малка за долните. Освен лентичките в кутията може да намерите и листовка, която е написана кратко и ясно, отговаря на множество въпроси по начин по който да не ви обърка, а напротив точно обратното да ви подготви и да помогне да разберете напълно действието на лентичките. 

















Ако все пак искате наистина много по-подробна информация за продукта може все пак да направите една справка и в сайтът на PearlDent и сами да се убедите.

Начинът на употреба на лентичките е много лесен, а и вече бях понаучила как да го правя от поста на Теди. За да е по-леко да се борави с тях е хубаво да ги подържите в камерата няколко минути, така по-лесно ще ги отделите от предпазното фолио. Аз лично си ги държах перманентно в хладилника.

Преди да пристъпите към слагането е хубаво зъбите да са измити и почистени от храна, а след това да са подсушени, аз използвах салфетка за да изпълня тази последна част преди да пристъпя към самото слагане на лентичките. За всички които се чудят, тази стъпка е необходима за да могат лентичките да се залепят по-добре към зъбите ви. Самото пакетче се отваря бързо и лесно и може да го направите след като сте подсушили зъбите и да не държите лентичките на открито.





















При мен нямаше как лентичката да не застъпи венците, защото зъбите ми са всичко друго, но не и прави. За това при поставяне се случваше всеки път част от лентичката да покрива и основата на венците ми. Това е важно за споменаване, защото както ви казах по-рано в поста имам форма на парадонтоза и сигурно за хора с подобно положение ще е любопитно да разберат до колко лентичките могат да се отразят на това състояние. За всичките 14 дена през които ползвах лентичките проблеми с венците НЯМАХ!

С лентичките се стои от 1 до 2 часа. Имат лек вкус, който аз поне бих определила като вкуса на една по-полезна паста за зъби примерно или дъвка. Докато сте с лентичките слюнкоотделянето може да се увеличи и това не трябва да ви притеснява, както и наличието на лека пяна. Това е нормално и е последствието от смесването на слюнка и гел. Не мисля, че е проблем и да преглъщате. Аз лично си го правех и нямам никакви оплаквания. 

Искам да ви предупредя, че след някой и друг ден употреба или дори след първата употреба може да видите леки бели петънца по зъбите си, но ако сте чели листовката или в сайта преди това няма да се стреснете. Това е напълно нормално.

Дали имаше чувствителност на зъбите? Това е друг въпрос на който може би ще успея да съм максимално полезна на хора с чувствителни зъби... Чувствителност като цяло нямаше, като изключим силна такава само един единствен ден и то защото бях заспала и откарах цяла нощ с лентичките. Други моменти с чувствителност не съм имала или ако е имало е била доста незначителна за да я отразя. В момента няма и следа от чувствителност, а зъбите ми са значително по-бели!


Естествено не трябва да очаквате чудеса, но ефект определено има както виждате зъбите ми са поне 2 тона по-бели от преди да започна процедурите с лентичите, а и усмивката ми е доста по-смела. На "Преди" снимката ясно можете да забележите и жълтеникавите пломби между зъбите и долу в десният ъгъл на десният ми заешки зъб, на "След" снимката тези две места са определено по-бели. На мен поне ми прави впечатление, че дори двата ми изкуствени зъба (тези до заешките) леко са се повлиали от избелването. Тук е момента да отбележа, че това НЕ СА фасети или металокерамика, изграждани са от материал за пломби за това не знам дали и при вас би имало подобен ефект. 

Излишно е да казвам дали са ми харесали! Самият факт, че са в любимците ми за юли-август и снимките говорят сами по себе си. Определено ще се доверя отново на PearlDent Bright White след някой и друг месец, когато отново имам нужда от избелване!






















За всички любопитни за състава на продукта, ето го и него: Peroxide (6%), Carbomer, Peper Mint Oil, Sodium Perborate, Glycerine, Mint Fragrance. 

Ако сте решили да се доверите на мнението ми и на лентичките за избелване, то можете да се възползвате от промо кода RoseRed и да закупите лентичките на цената от 44 лв, вместо на тази от 69, 99 лв. в сайта на PearlDent ( имайте предвид, че кодът ще бъде активен в следващият един месец считано от днес).

Усмихвайте се смело и широко, защото не се знае кога някой ще се влюби в усмивката ви! 





*Продуктът ми бе предоставен за проба от представител на ORAX Bulgaria, но мнението за него е изцяло мое. 

You May Also Like

2 comments

  1. Много се радвам, че си останала доволна! Ефекта е поразителен! Благодаря ти за доверието и милите думи! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз ти благодаря за всички готини неща които си препоръчала =^_^=

      Изтриване