Good Box Август 2015

by - 3:54

Здравейте прекрасни!

Днешният ден е отреден отново за Good Box, която този месец е посветена на родното производство. Сега заедно с вас ще погледнем какво има вътре! Кутията по нищо не отстъпва на предходните, дори точно обратното. Вече има материали и за продуктите които се намират в нея и описанието им. Което означава, че екипа се вслушва в отзивите на потребителите си!

А сега да започваме!!!


Както виждате отново са се погрижили кутията да е прилежно опакована и да носи усещането за подарък!


И е време да надникнем под капака от където се носи прекрасна лека, лимонена есенция!!!


Започвам с Kombucha Life. - Това е напитка която подобрява храносмилането, перисталтиката на червата, работата на черния дроб, бъбреците и други жлези с вътрешна секреция. Има лек лаксативен и мощен детоксикиращ ефект. Приготвянето й представлява заквасването на подсладен чай с чаената "гъба" камбуча. Леко газирана е и се предлага в 5 вкуса. Classic - зелен чай, захар и филтрирана вода; Elder - Тук към зеленият чай са добавени бъз и жасмин; Aronia - зелен чай, арония и шипка; Papaya - зелен чай, ананас и папая; Ginger (каквато е и моята) - зелен чай, джинджифил и годжи бери.

Не мога да открия редовната цена. На вкус напитката се оказа доста приятна, аромата обаче е друга тема за разговор. Моят съвет е пийте без да миришете! За любопитните мирише леко на вкиснало, но като отпиете няма да има следа от аромата. Определено ми хареса! 


Следващият продукт е Суров десерт портокал от Go4Raw. Изключително приятен вкус и едвам се удържах да не го изям цялото! 


Био солети на Natur BG поредната вкусна изненада. Солетките са приготвени от 89.7 % ръжено брашно; 6,5% мазнина; 2.2% квас и 1.6% хималайска сол. Доста вкусни са, а в листовката пише, че са подходящи за вегани, вегетарианци и за хора на диета.


Домашната халва на Vanilla Kitchen нея още не съм я опитала, но както всичко дошло от Vanilla Kitchen съм сигурна, че ще е страхотна!


Минаваме и на по-козметичната част. Естествено започвам с Био Розовата вода на ArminaBio - Служи за подмладяване и овлажняване на кожата, против акне, бръчки, дерматити и зачервявания. Също може да се ползва като тоник, дезодорант и лосион за след бръснене. Друго приложение опоменато на опаковката е При инфекции на гърлото, разширени вени и киселини в стомаха. Обозначено е, че може да се пие, но нямам намерение да я опитвам на вкус, ако трябва да съм честна.


Лосион за почистване на грим от Phytocode. - Лосионът е подходящ за чувствителни очи и хора с контактни лещи. Според листовката сваля грима с лекота без да дразни очите и овлажнява. 


 Виновникът за лимонената есенция е Сапун Лимонена Трева от Freen. Освен сапунчето има и сладурска картичка, която изглежда ще да е интериора на магазина им според мен. 




Мехлем с лавандула от Е-Лек. - Целта на мехлема е да облекчава кожни обриви, дерматити, екземи, премахва стрес, безпокойсво, безсъние, преумора и отблъсква комари.

Ехаа! Многофункционално идва ще пробваме и ще видим колко от тези действия покрива!


Да още не сме приключили! :) Следва Сапунче за петна от "Сапунена Работилница" - премахва стари и пресни петна от мазнини, вино, кафе, мастило, ръжда, кръв, шоколад, кетчуп и др. Това със сигурност ще се пробва, понеже имам навика постоянно да се уливам с нещо!


И за финал една мостра от Phytocode Red Out - крем спомагащ за намаляването на зачервяванията по кожата на лицето. Успокоява раздразнена кожа и избистря тена.

Това беше от мен и разопаковането на малкото бижу Good Box! Пожелавам ви приятен и усмихнат ден прекрасни!

P.S. Съжалявам за липсата на линкове, но днес темата ми реши да ми погажда номера.

You May Also Like

6 comments

  1. Благодаря за поста, Рали! Аз този месец пасувах с "Гудбокса" и се радвам, че видях твоя. Има интересни неща, но нямаше да ме зарадва достатъчно. Успокои ме :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че съм била полезна ^_^ наистина има интересни нещица. Харесва ми, че екипа приема градивна критика и прави корекции. И аз много се двоумях за кутията и я поръчах в последния момент буквално, но съм доволна :)

      Изтриване
  2. На мен пък ми изглежда чудесна :) Вече се замислям дали да не пробвам следващия месец - има толкова неща и всичките изглеждат интересни :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пробвай пък! До тук няма кутия която да ме разочарова, защото дори и някое мазило да не ми е по вкуса, винаги има нещо вкусничко което да го замести!

      Изтриване
  3. Няма как да не се понрави на хора със "sweet tooth", а лакомствата от Vanila Kitchen са разкошни ! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да определено! И все хубави лакомства ни слагат!

      Изтриване