Scholl Velvet Soft нежна грижа за краката

by - 9:54

От момента в който видях рекламата за първи път реших, че искам тази пила. Истината обаче е, че след основен ремонт не можеш с лека ръка да дадеш толкова пари дори за чудесна на пръв поглед придобивка. Естествено точно в този момент започнаха и игри за пилата. Участвах почти навсякъде и явно съм я искала толкова много, че на вселената й е писнало от моето мрънкане и се оказа, че съм я спечелила от играта на spestete.bg. Най-забавното в тази история е, че можеше и да не разбера, ако една дама не ми бе писала да ми предложи да разменим пилата за някакви бижутерийки. Просто бях изгубила дирята вече на това в колко игри за пиличката участвам



. Едвам я дочаках да дойде при мен. Малко се стреснах, като видях, че не е Scholl Velvet Smooth от рекламите, а и в самото описание на продукта в сайта пишеше "висококачествена реплика". Но тук е момента в който с пълна сила важи поговорката "На харизан кон, зъбите не се гледат." Пилата се оказа доста ефективна, макар и без диамантена глава. 

Аз съм човек, който до преди няколко месеца се занимаваше доста активно с танци, а освен всичко останало обожавам да ходя боса. Вкъщи нося чехли само след като съм приключила грижата си за краката. Предполагам сами можете да предположите, че петите ми не са от най-меките, не само това, но и възглавничките ми след толкова салса на токчета бяха почнали да стават твърди. Е тази пила доста ги омекоти. След като пробвах върху моите крачета и останах доволна от ефекта който се състоеше в доста бързо омекване на петите и възглавничките ми без да раздразва кожата ми се замислих дали диамантените глави на Velvet Smooth биха паснали на моята пила за да може и майка ми да я ползва. 

След известно колебание реших да поема риска и да закупя диамантените глави, които пък за наш късмет се оказа, че стават и за моята пила. Сега всички у дома я ползваме, само че всеки си има собствена глава. Дори петите на майка ми, които бяха доста груби и напукани започнаха да се изглаждат.

Самата употреба на уреда не е трудна. Той се движи лесно по извивката на крака, като в свода естествено гъделичка. Прилага се на сухи крака, които след това се измиват или избърсват с мокра кърпа. Аз лично го правя доста често преди душ, а след банята задължително слагам хидратиращ крем. В момента ползвам този на Scholl, но мога да ви кажа, че кремът за ръце на Bilka с мавруд прави чудеса за краката.

Почистването на самата глава също не е трудно. Може да я свалите и да я измиете, а пилата работи с батерии. Близо месец я ползваме и все още не се е наложила смяна.

Реплика или не обожавам тази пила. Превърна се в част от ежедневието ми, а и грижата за краката ми е доста по-приятна в момента, когато не ми се налага да сменям няколко приспособления. Препоръчвам я на всички. Това е една добра инвестиция. 

Дано да съм ви помогнала с тази публикация!!!! А на последната снимка сами можете да видите колко изстрадали са обувките ми за танци и дори прането с четка за зъби милиметър по милиметър не спомогна за да върнат поне малко старият си блясък! =^_^= 


You May Also Like

2 comments

  1. Откакто получих тази пила си я ползвам редовно и съм супер доволна :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да... аз направо не мога да си представя какъв ще бъде ефекта върху моите ходила като стигна до диамантената глава. Понеже моята не е първоначално с такава. Адски полезен уред се оказа!

      Изтриване