OOTD Сватбен ден

by - 4:11

Привет прекрасни...
Никога не съм мислила, че ще съм от хората които ще имат OOTD пост. Не защото съм plus size, а просто защото любимата ми обувка е под знакът на Nike, а дънките са ми като втора кожа. Дени от Deni's day обаче за втори път ме моли да правя подобен пост. Реших да се престраша дори и да подозирам, че ще е тотален провал. Сами можете да се досетите, че като чуя сватба и в гардеробът си не мога да открия подходящ тоалет с гореописаните ми предпочитания. За това ми отне доста време да намеря нещо в което не само да вляза (защото не, че нещо ама в голям процент от магазините, ако не си слаб трудно ще си намериш дреха), но и да ми хареса.  За щастие открих МОЯТА рокля сгушена в един магазин. Винаги съм искала подобен модел, но се бях примирила, че няма да намеря такава, поне не и за моят размер... И изненада! 




Истината е, че до скоро червеното червило беше страшно за мен. Не можех да се престраша и това е. Виж с червилото започнахме да си говорим на ти преди около 2 години, но смяната на цвета на косата в моят речник беше табу. Не от друго ами чистият страх от промяната. Обаче понякога се случват неща, които те карат да преосмислиш мирогледът си и да осъзнаеш, че вместо 33 години да искаш да си червенокоса, просто отиваш в салона и ставаш червенокоса. 

Това дълго пренебрегване на този цвят явно сега ме кара да го обичам със сърце и душа. За това, когато видях тази рокля, знаех че трябва да я имам, че това е МОЯТА рокля, която освен всичко останало се връзва с почти всякакъв модел обувки. Аз избрах гуменки, защото събитието беше в Гложенския манастир или иначе казано, удобството трябваше да е преди всичко. Така, че ето мен и моята рокля в един прекрасен сватбен ден! (извинете ме за снимките не бяха предвидени за пост. )



Рокля: Mohito /Paradise Center/ 
Гуменки: New Yorker
Обеци: H&M
Чанта: някое малко магазинче из Софийските улици



You May Also Like

4 comments

  1. Най-сетне! Според мен ти се е получило супер. Роклята ти стои чудесно, признавам че малко завиждам, защото ретро шик ми е слабост! Дано да се осмелиш на повече такива постове!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Mohito трябва да има и при теб, виж дали я няма там при нас имаше дори черна с бели точки. А иначе OOTD едва ли мога да правя често, защото основно си ходя с дънки и маратонки.

      Изтриване
  2. Ti ne si plus size izobshto, imash absoluteno normalna figura. Izviniavai ako ne ti e priatno da se komentira na tialoto to, ne sam troll, prosto kato prochetoh tova mi stana tuzhno che edna normalna zhena misli che plus size ponezhe ne size 6. Mezhdu drugoto, niama nishto losho v tova da si plus size.

    Celuvki ot Cape Town xx Svetlana

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами аз добивам тези впечатления, защото просто в магазините тук не влизам в доста неща. За дънки да не говорим, от месеци се опитвам да си открия скъсани дънки и никога не успявам да си намеря моят размер. Иначе няма проблем :) все пак съм сложила снимките и е нормално да подлежи на обсъждане. Благодаря Светле за милият коментар.
      Целувки и от мен!

      Изтриване