С LIERAC в борбата с целулита

by - 1:12


 Привет прекрасни,
Този пост трябваше да излезе доста отдавна, но както и по-рано казах поради независещи от мен обстоятелства ми се наложи да отсъствам, а и музата ми избяга. Сега ще ви разкажа това, което ви обещах преди време, а имено доволна ли съм от действието на Lierac Body-Slim Minceur Globale.



Като цяло доста подробно ви обясних за самият лосион в постта от представянето на Lierac Body-Slim Minceur Globale , един бърз и кратък преговор... Това е първият 4D морфологичен антицелулитен концентрат с отслабващо, разкрасяващо и една от основните му съставки е чист кофеин.


Истината, че аз имах възможността да го използвам правилно само в продължение на две седмици (както в по-преден пост споменах ми изникнаха някои здравословни препядствия с които трябваше да се справя). Но за тези две седмици определено забелязах резултати, които сега ще споделя с Вас, а вече съм възобновила употребата на продукта.

Като цяло за двете седмици в които го ползвах както ни беше обяснено и на презентацията с редовно ексфолиране и масаж:


Масажът не отнема време, нито пък е сложен, помага за по-доброто проникване на лосиона в кожата. Самото попиване не отнема много време за разлика от други лосиони, а след употреба се усеща един много хладен ефект, буквално можете да го усетите как действа. 

При мен под дънките където бях нанесла лосиона имаше едно постоянно охлаждащо усещане, което беше доста приятно. За двете седмици дупчиците намаляха и загубих около сантиметър (не съм спортувала и си хапвах забравяйки, че е добре след нанасяне поне половин час да се избягва хранене). Така, че поне за мен това е доста добър ефект. 

Сега когато отново мога да си позволя постоянство в ползването мисля да го комбиниран с един от чайовете на Ulatea и кростренажорът ми (пък и цветовата гама е една). Дори с малкото което видях от продукта бих го препоръчала и със сигурност обмислям покупка на този, който е предназначен за проблемите в коремната зона, защото и там нуждата поне на моя фронт е плачевна.




*Продуктът ми бе предоставен по време на презентацията, но мнението е изцяло мое.


You May Also Like

0 comments