Хидратация с Clinique

by - 13:43

Привет прекрасни.

Искам много да ви се извиня за дългото отсъствие, но имах здравословни проблеми и някак музата все ми убягваше. Хубавата новина е, че имам да ви разказвам за толкова много продукти, понеже няма нищо по-добро от шопинг терапията. Сега... Стига приказки за болежки, а да пристъпим към действие!!! Няма да изненадам никой, като започна с една от любимите си марки на пазара! Clinique! Ще ви представя два крема, единият си е доста популярен и едва ли има нужда от представяне, но... 


Започвам с Clinique Superdefense SPF 20 /Dry combination/


Този крем беше в един подаръчен несесер, който получих при покупка над определена сума по Коледа. Ползвам с удоволствие всичко от него, но с този крем до скоро така и не успяхме да се разберем. Седеше лепкаво на лицето ми и трудно попиваше, просто защото бе предназначен за доста по-суха кожа. Но след като най-накрая се престраших да се боядисам и съответно направих алергия към боята, състояща се в обриви навсякъде включително и лицето, както и след дълго мазане с противоалергични мазила, можете да си представите колко изсъхна кожата ми. Започна да се люпи и не беше никак приятно. 

Тогава се сетих за този крем. Сега попива бързо и не оставя филм по лицето ми, просто защото горката ми кожа е толкова изстрадала, че поглъща всяка доза хидратация която й дам. Clinique Superdefense се очаква да е идеалната дневна бариера срещу стареенето, увреждането на кожата, емоционален стрес (много помогна), слънцето и замръсяването. 

Поне за мен кремът се справя с абсолютно всяко едно от изброените неща. Успешно издържа теста със слънчевите лъчи, като почти целият ден, който прекарах на стадион "Георги Аспарухов" в очакване на Queen ме предпази до толкова, че нямах дори 1 червено петънце от слънцето.  Идеален летен крем за хората с по-суха кожа (има вариант и за мазна към комбинирана). 


Идва ред и на един от фаворитите ми сред козметиката на Clinique. Едва ли има някой, който не е чувал за Moisture Surge.  С него се сблъсках в една от кутиите на Pinks за първи път и макар да го ползвам редовно не знам защо чак сега сядам да пиша за него.

Като цяло това е един прекрасен и лек хидратиращ крем. В състава му има хиалуронова киселина, както и алое. Тези съставки му помагат да задържи влагата достатъчно дълго време. Ползвам Moisture Surge абсолютно навсякъде. Покрай една или друга кутия, покупка или някакви други обстоятелства имам няколко 15мл. разфасовки и една от тях ми е винаги в чантата. Ползвам я в офиса, понеже сме подложени на тотален климатичен шок (да хора на 30 градуса лято до обяд ние сме с якета и пускаме печка!) и честичко посягъм към него да освежа лицето си. Слагам го дори и върху грима си. Понякога, ако съм забравила кремът си за ръце влиза отново в употреба, а помага дори и за приглаждане на стърчащите косъмчета на косата. Ползвам го върху Superdefense и върху гела от трите стъпки, също така е и идеална основа за грим и някак си погълната от другите глезотии на Clinique все не стигах до там да ви споделя и за този бисер. Препоръчвам го с две ръце, наистина е едно малко съкровище! 

Още не съм приключила с продуктите на марката. Очаквайте скоро и ревюто ми на околоочният крем Pep Start!

Пожелавам ви лека и спокойна вечер прекрасни дами.


You May Also Like

0 comments