Shiseido IBUKI Multi Solution Gel

by - 5:07

Привет прекрасни!

От край време се каня да направя ревю на този продукт. За първи път разбрах за съществуването му от поста на Jays Deen Beauty and Lifestyle Blog подходих малко скептично. Обаче покрай всички проблеми и стрес които ми се събраха тази пролет, кожата ми буквално се предаде пред стреса. Пъпките се надпреварваха коя ще излезе първа и коя ще е най-голяма. Опитах се да си купя това гелче, но консултантката в SEPHORA Paradise ми заяви, че този продукт няма да ми свърши работа за пъпките и се опита да ми продаде друг... Отказах се естествено, но около седмица след това Debenhams Bulgaria и getti направиха игра за около 20 лв, а и рожденият ми ден наближаваше, така че това ми беше подаръка... Излезе ми около 50-ина лева с играта и вече натрупаните монети за отстъпка. А дали си заслужаваше? Секунда и щ е споделя!


Истината е, че това се оказа един незаменим продукт. Пробвала съм какво ли не и за порите и за пъпките, но... всичко блендее когато застане до Shiseido IBUKI Multi Solution Gel.

Целта му е да се бори с несъвършенствата, като под несъвършенства имам предвид зачервявания, пъпки, разширени пори, суха и загрубяла кожа изобщо всичко което замръсеният въздух и стреса могат да причинят на нашата кожа. Гелът не ги прикрива, а ги лекува (ако мога така да се изразя). Може да се слага дори и върху грим! (Да знам звучи ужасно странно, но е факт и то изпробван). 

Най-често го използвам в моментите в които ми избива някоя пъпка, от онези болезнените, които ги усещаш още преди да са се появили. Знаете колко трудна е борбата с тях... Но с едно две намазвания с този гел, пъпката така и не вижда бял свят. Вече излезли пъпки завяхват много бързо, а такива които са имали нещастието да попаднат под пръстите ми и да се превърнат в нещо грозно за около ден и половина започват да изчезват.

Освен пъпките, гелът има наистина благоприятно действие и върху порите, като ги свива и намалява черните точки. 


Опаковката е стилна и много малка, продуктът има лек алкохолен аромат и при нанасяне се усеща една приятна хладнина. На пръв поглед изглежда като желе, но за мое щастие не е.

 Едно от най-любимите ми неща във високият клас козметика е и икономичността. Достатъчно е малко потупване с върха на пръста, под малко имам предвид едва доловимо за да вземете достатъчно продукт и да покриете зоната, която има нужда от малко магия.


Защото поне от там от където аз гледам на нещата Shiseido IBUKI Multi Solution Gel си е малко бурканче магия, което освен всичко останало може да ползвате много дълго време. Цената от към 80 лв. е плашеща в началото, но после всичко си идва по местата и едва ли някой, някога е съжалявал за тази инвестиция. 

Какво има в съдържанието на този гел:
PhytoTarget Complex - който засилва действието на факторите спомагащи за естествено овлажняване на кожата и подпомага развиването на устойчивост срещу външни стресови влиания.
Силицилова киселина - бори пъпките и помага на кожата да се излекува.
Също така има и растителни екстракти, дизахариди, липиди и аминокисилини.

Това гелче е идеален подарък и за двата пола, защото каквото и да си говорим и господата понякога искат да имат магичен продукт под ръка. Заслужена глезотийка и за Вас и за Вашата кожа, особено като се има предвид на колко много стрес сме подложени в ежедневието си.

Ако трябва да дам оценка от десетобалната система то би била 10/10 !


You May Also Like

4 comments

  1. Трябва да го изпробвам. Търся си нещо такова от известно време, че покрай тези жеги положението става трагично с моята кожа.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ти знаеш обстоятелствата при мен и можеш горе долу да си представиш стреса и пораженията. Има ефект гарантирано. Вчера дори тръгна да ми избива една от тези болящите и почти я няма вече :)

      Изтриване
  2. Четох преди мноого време ревю за този гел и беше точно в този тон. Чак не можех да повярвам, че е толкова ефективен, но сега и след твоето - сериозно се замислям. Напоследък кожата ми полудя и не знам какво да я правя :/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Няма да сбъркаш с него. Аз лично не съжалявам изобщо, че си го купих!

      Изтриване