Bourjois City Radiance

by - 8:12

Привет прекрасни! 

Явно този месец е месецът на разнообразието, защото вместо за бяла козметика ще си говорим за декоративна такава. Както ви казах събрах впечатления за доста продукти и искам да ви споделя поредният от тях. Днешният герой е фон-дьо-тенът на Bourjois City Radiance. 


От край време искам да пробвам точно този продукт на марката и най-накрая се престраших.  Продуктът е лесен за откриване, както в дрогериите така и в онлайн сайтът за парфюми и козметика Parfimo.bg

Аз се спрях на цвета 03 Light beige и може би леко сбърках, като трябваше да избера 04, но зимата наближава, а и разликата не е толкова фрапираща. 

Какво обещава продуктът: 
♥ Озаряващ ефект
♥ SPF 30
♥ Хидратация
♥ Защита от градската среда
♥ Дълготраен ефект

Останах много приятно изненадана, защото поне за мен продуктът покрива всички горепосочени обещания. Текстурата е лека и се нанася много лесно (аз лично използвам Beauty Blender), сияйният ефект е видим на момента и се задържа през целият ден. Не усещам кожата си да се изсушава при употреба. Освен хубавите си качества продкутът има приятен и много свеж аромат, който поне на мен ми действа доста ободрително рано сутрин. Определено този фон-дьо-тен се нареди сред любимците ми, а това за такъв тип козметика е трудно, винаги има нещо което да не ми хареса. 

Така, че ако имате нужда от нещо озаряващо, с добра слънцезащита, хидратация и трайност, то Bourjois City Radiance е за вас. Цената е около 17,80 лв. онлайн, а качеството поне за мен е доста добро. Дори тубичката е лека и много компактна.




Както виждате фон-дьо-тенът се прелива доста естествено и не остава като маска на лицето. Определено се нареждам сред почитателите му и за следващият летен сезон ще се спра на правилният за кожата ми нюанс! Оценката която му давам е 5/5.



*Продуктът ми бе предоставен за проба, но мнението е изцяло и единствено мое.

You May Also Like

0 comments