Без грим с MakeUp Eraser

by - 1:12

Привет прекрасни! 
Днес съм ви приготвила впечатленията ми от един продукт, който закупих от SEPHORA провеждайки шопинг терапия... Нали знаете един от тези моменти в които купувате неща, които едва ли бихте купили при други обстоятелства, било то заради цена или просто защото се колебаете. Закупуването ми на този продукт беше точно една от тези покупки и се оказа доста успешна!

Какво представлява MakeUp Eraser? Микрофибърна кърпа, която обещава да почисти лицето ви от грима само с вода, без да се налага да използвате почистващ продукт... Сега разбирате скептицизмът ми и защо ми трябваше такъв момент за да се престраша на тази покупка нали? Така де... Вода и една кърпа? Че и за 2-3 минути? Но ето на прежалих 40 лв. и се сдобих с тази бонбонено розова прелест.

Кърпата е доста мека на допир и има две лица, като и двете от тях са мекички и не усещате раздразнение или задиране по кожата, докато сваляте гримът си. Оказа се, че кърпата изпълнява абсолютно всичко което обещава.


Сваля целият ми грим за около 2-3 минути без да дразни кожата ми, по време на алергията след първото боядисване, малко ме подръпваше в бузите, но с течение на времето и това отмина. Пробвах да сваля с кърпата и най-упоритата си спирала с малко повече търкане успя, но като цяло не обичам да търкам много очите си за това там довършвам с малко мицеларна вода.

Кърпата може да се ползва 1000 пъти, което като се има предвид, че в една година има 365 дни, ами... 40 лв. за нещо което можеш да ползваш 3 години за мен си е доста прилична инвестиция, особено като се замислиш колко пари ще спестиш от дегримьори и т.н. 

Като цяло MakeUp Eraser е доста голяма и можете да я ползвате няколко пъти преди пране (което не е нужно да правите на ръка, защото според описанието пералнята върши същата работа), аз обаче предпочитам да си я изпирам след всяка употреба, като ползвам измивен гел за лице, които не се разбираше с кожата ми и влезе в употреба за кърпата. Съхне бързо и на следващия ден е вече готова да си свърши работата.

Оказа се, че една покупка в изблик на "временно умопомрачение" се оказа доста добра инвестиция. След като се прибера у дома свалям грима за точно 2-3 минути, без да използвам около 3-4 тампончета.  

Обичам тази кърпа и определено бих си я купила отново.

Пожелавам ви усмихнат ден прекрасни!

You May Also Like

4 comments

  1. Отдавна слушам за тази кърпа и й се чудя. Малко ми е глупав въпросът, но като кажеш, че ти трябват само кърпа и вода - кърпата ли намокряш, или лицето - и после търкаш?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох моя грешка, че не съм уточнила. Намокрям обилно кърпата и после с леки кръгови движения махам грима. Определено ми допада повече от мицеларната вода, после си минавам на рутината с продуктите на Clinique.

      Изтриване
  2. Аз също ползвам подобна "вълшебна кърпичка" и според мен не само, че почиства грима, но и ми действа добре на лицето. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, определено са страхотно попадение. А бях толкова скептично настроена към тях.

      Изтриване