Nightwish преврънаха залата в приказна арена

by - 0:17

14358756_10154483676196870_1230100482376545559_n
Снимка: Radio Z-Rock Facebook

Истината е, че отидох на този концерт основно заради майка ми, може би защото до един момент някак си все още бях за Nightwish с Tarja, но... тук идва голямото НО... Въпреки закъснението ( комшиите от Сърбия не щяха да пуснат техниката на групата да мине границата) групата се раздаде и поне за мен се получи един страхотен концерт.

Floor не само нямаше нужда да запълва обувките на Tarja, а направо показа, че нейните са стъпили здраво на сцената и тя определено знае как да разтърси публиката. И макар голямото закъснение бяха освиркани само един, единствен път и то преди да излязат, а после публиката просто избухваше заедно с тях.

С познатия на всички симфоничен саунд те ни пренесоха в една друга вселена, вселена на митове, фантазии, приказки, реалност и лични истории. 120 минути страхотно сценично присъствие, светлинно шоу и кадри, които буквално пренасят в друга вселена. Видяхме северното сияние, замъци, гори, птичи полет, вулкани, бойни коне и прекрасното звездно небе.
Чухме нови и стари парчета, изживяхме приказки светли и тъмни, вдъхновяващи и помитащи. Nigthwish показаха, че са майстори на сцената и симфоничният метъл. Спечелиха скептичното Аз още с първата песен и не спрях да се усмихвам и пляскам до края.

120 минути и 17 песни... И макар да липсваха моите тотални фаворити, това не остави горчив привкус, закъснението го забравих в момента в който групата излезе на сцената. И така със скормната малка България завръшва тяхното европейско турне. Естествено сигурна съм има и недоволни, за моя голяма радост аз не съм от тях! Прекарах страхотна вечер, забавлявах се, пях, усмихвах се и не спрях да пляскам... И като изключим тримата чичковци глътнали бастуни до мен, всички останали изглеждаха точно по същия начин, пляскащи и раздаващи се...

А публиката... Българската рок/метъл тълпа винаги е пълнила душата ми с една радост и задоволство, особено ако имам възможността да я видя от трибуните горе. Цялото това море от вдигнати ръце, които пляскат като две, гърлата които се извисяват и се сливат в един мощен и силен глас... За 120 минути България изглеждаше силна и обединена в тази зала и то благодарение на Nightwish.

След прекрасната селекция от песни вечерта приключи и определено вече не съм от хората които са за Nightwish с Tarja. Floor е прекрасна и динамична и ме накара да заобичам групата. Благодаря на организаторите за това, че направиха тази приказка възможна, защото един концерт на Nightwish е точно това... приказка.

Благодаря ви Nightwish!
14317443_935136926598729_7130588716243387659_n



P.S. Ако попаднете на същата публикация и в друг блог, най-вероятно сте попаднали в кътчето ми за книги, филми и музика.

You May Also Like

0 comments