Битката на маските

by - 3:09

Привет прекрасни,
минаха векове откакто Дени от Deni's day ме тагна в това предизвикателство. Беше ми адски трудно да избера кои продукти да изправя един срещу друг, защото в голям процент от нещата които използвам... Ами да кажем, че фаворитът ще лъсне още с пускането на снимката. За това след дълго лутане реших, че ще изправя сравнително най-равностойните си продукти един срещу друг, но ми трябваше доста време за да стигна до този избор. 

Ще изправя три от най-добрите маски които съм ползвала и накрая ще си избера моят тотален фаворит. 

Започвам с първата маска. В момента се шуми особено много за нея. Истината обаче е, че преди да започне да циркулира в родното блог пространство я видях естествено при Мери. Тогава маските на L'Oreal Paris още не бяха на родния пазар та едвам дочаках и в момента в който я видях на щанда в Лили се сдобих с една - Pure Clay Glow Mask


Какво обещава производителя?

♥ моментално пречистена кожа със свеж вид
♥ кожата се озарява и дишането ѝ се подобрява след едноседмична употреба
♥ кожата видимо се преобразява след продължителна употреба на маската

+ / -

+ определено кожата ми изглежда доста по-свежа
- моменталното пречистване е преувеличено
+ озаряването също е покрито като критерии
- не смятам, че преобразяването е чак толкова видимо
+ по-икономична е от обещаното на опаовката
+ нанася се леко
- доста натрапчива миризма
+ Цена 15 лв.

Маската се нанася лесно и е сравнително икономична. Смятам, че ще я ползвате поне няколко пъти повече от обещаните 10 на опаковката. Стяга се бързо и се отмива лесно, а ако използвае от гъбките за лице, ще е още по-лесно.


Следващият ми избор е маската на SEPHORA  Mud Mask Purifying and Mattifying
♥ почиства
♥ отпушва порите и редуцира появата на пъпки по кожата
♥ матира

+/-

+ усещам кожата си доста добре почистена след нея
+ определено намалява появата на пъпки
+ омазняването в Т-зоната е доста по-слабо след употреба на маската
+ Черните точки са една идея по-малко
- въпреки, че има 2 капачета бързо може да изсъхне, за това трябва адски да се внимава с това дали капачетата са добре затворени.
+/- тук вече е според зависи от личните критерии на човек за цена / качество. Цената й е около 27 лв.


Следващият участник е маската на LUSH - Mask Of Magnaminty

♥ дълбоко почистване
♥ ефект върху пъпки и акне
♥ ексфолиране

+/-

+ уникален лек и ненатрапчив аромат на мента
+ усещане за свежест в кожата след употреба
- влиянието върху пъпките не е толкова мигновено както обещава бранда
+ ексфолира
- Цена 17 лв. за малката опаковка

И така в крайна сметка от цялата тази красота, аз трябва да си избера само един фаворит. Благодаря ти Дени, че ми причиняваш този Ад! Обичам и трите маски, но трябва да избера само една.  За това ще избера тази при която кожата ми се е чувствала най-добре и която определено ще купя отново...

Победителят сте го виждали и в любимци... Sephora Mud Mask Purifying and Mattifying. Предполагам, че периодично ще се връщам към нея отново и отново. Просто има момент в който давам почивка на кожата си от някои продукти за да може да не привиква към тях и те да продължат да действат.

You May Also Like

4 comments

  1. Рали, много интересна битка си заформила. Снимките са супер. Браво. Изненадах се на победителят - само него не съм пробвала, ноoooo.... ме убеди да го опитам.

    Deni
    denisday.org | Beauty & Plus Size Fashion

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Смятам, че това е строго субективно и до това как маската се отразява на твоята кожа. Аз лично наистина съм най-доволна от тази на Sephora. Като си поприключа другите ще я заредя пак, защото не я бях затворила хубаво и позасъхна. Хубавото е, че беше останало само на дъното :)

      Изтриване
  2. Супер пост! Само да вмъкна, че за мен лично с маската на Лореал ИМА видим ефект и определено почиства феноменално. Но от кожа до кожа има много голяма разлика, така че това не претендирам да важи за всички хахаха

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не съм казала, че няма видим ефект, а че няма моментален такъв, защото се обещава моментален видим ефект. Или поне при мен нямаше хихи. Интересно е това, защото кожите ни се влиаят доста добре при еднакви продукти.

      Изтриване