Коледни аромати

by - 2:59

Привет прекрасни!
Честита Коледа!!! Нека е светла, усмихната и изпълнена с любов. 
Избрах два продукта за коледно настроение които да ви представя в този пост. Тях ги ползвам в момента за да си докарам екстра празнични емоции.


 Лятото се запалих по желетата за баня на LUSH. За Коледа те пуснаха всякакви нови коледни екстрички. Ексфолианти за устни, пудри, бомбички за вана, всичко за което можете да се сетите, но аз реших да се спра на коледното им желе.


Santa's Belly се оказа контейнер пълен с коледно настроение. Червено, пълно със златист брокат и звездички от него се носи прекрасен празничен аромат на свежа ябълка, гроздов сок и за основа водорасли. Освен, че мирише като Коледа, желето може да е истинско забавление. Макар това да не ми е първият такъв продукт все още ми се налага да го гоня понякога из банята. 


Коледният крем за ръце на Yves Rocher с мандарина и канела е другото ми предложение за екстра коледно настроение. Този ползвам у дома, а на работа е червеното бижу с червена боровинка и бадем. Макар и да харесвам миналогодишните аромати в пъти повече, все пак си взех и тези. Все пак колкото по-коледно толкова по-приказно. 

Като цяло и двете марки имат страхотен коледен асортимент. Душ гелове, лосиони за тяло, балсами за устни. Ако сте като мен и обичате коледа да е навсякъде около вас, свещи, аромати, декорации то няма да съжалите, ако пробвате тези продукти.

Весели празници прекрасни 💖

You May Also Like

0 comments