Любимци Декември 2016

by - 11:18

Привет прекрасни. 
Време е за финалният пост за годината. Успешно този път се ограничих до пет неща, които са ми станали любимци през този месец и един парфюм. Защо точно пет? Защото тоалетката ми е пълна, а и не искам да ви изморявам с километрични постове, а и трябва да остане нещо и за следващия път.






Както виждате има по един продукт от всеки аспект, от крижа за кожата за тялото до косата. 


Alverde body butter с карите и макадамия. - Слушала бях толкова много за него, но мисля, че най-голяма тежест в решението ми да му се доверя дойде заради Ани от Beauty Galore.  Доста продукти съм харесала от нейни постове и за това, когато реших да сменя лосионът за тяло с body butter се спрях на това. За момента не съжалявам, има наподобяващ бисквити аромат и доста добре действа на кожата на тялото ми. От известно време имам проблеми с люпене от глезена до коляното, но след като почнах да ползвам това масълце, всичко е наред.


Moroccanoil терапия за коса - Обожавам го. Прави косата толкова мекичка. Тази мостра ми е от една от последните кутии на Pinks и вече я ползвам доста време. Наскоро имаше брой на списание ELLE с такава и се презапасих. Не знам обаче дали бих инвестирала близо 100 лв. в такава попупка.



Makeup Revolution London "I love makeup I Heart Chocolate"* - Това се оказа една прекрасна палитра. Доста я ползвам този месец, харесва ми колко нежно застават цветовете и издържат дълго с хубава основа. Не знам в кои магазини може да се открие, но тази е от магазин за маркови парфюми Parfimo. В момента за съжаление виждам, че е изчерпана, но от същият бранд има още няколко доста симпатични палитри. Шансът да заложа на нея и в новогодишната нощ е доста голям. 💝


MAC Lip Gloss от серията Viva Glam, моят е Rihanna 2. Много ми харесва как застава, като ледена глазура на устните с малки бляскави частици в него. Издържа дълго, не лепне и стои адски нежно дори върху червило. 


Clarisonic Mia2 - Тоталният ми фаворит за месеца. Реших да сменя четката на Remington, защото след първоначалният ефект, нещата се върнаха към старо му в моментът в който кожата ми свикна. С Mia2 обаче нямам този проблем. Аз не усещам прежулване с нея, пъпките ми започнаха поетапно да изчезват и белезите (да аз не мога да не си пипам лицето, просто сякаш пъпките се опитват с тъмно заклинание да ме призоват към себе си) избледняват по-бързо. Имаше само едно нещо което ме притесняваше и то бе една неприятна миризма, която се появяваше от вечер до вечер. Бях започнала да се панирам, но с малко ровене из нета, успях да открия адски ефективен метод за грижа за четката. От тогава няма миризма и връзката ни с тази четка поне на този етап е пълна с любов и разбирателство. 😍😍😍 Само ще ви кажа, че съм адски нерешителна, когато опре до скъпи покупки. С козметиката е лесно, защото консултантите са отзивчиви, проявяват разбиране и дават мостри за да може да се ориентира човек, какво пасва на кожата му. С четката обаче тестови период нямаше, много ревюта изчетох от родни до чуждестранни и накрая се реших. Ако искате пост за четката и за метода как да държите неприятната миризма далеч от нея, може да ми оставите коментар.


Както предният месец ви споделих, ще отделям и извън любимците, ароматът ми за месеца. Въртя си парфюмите всяка седмица, за това месечно използвам поне 4. Всеки месец изпитвам различна привързаност към тях, но този от началото до края ми остана тотален фаворит. Comme Une Evidence Intense на Yves Rocher. Страхотен флорален аромат, който винаги ми придава едно настроение за свежест и нещо хубаво чакащо зад ъгъла. Комбинацията която изпъква е между роза дамасцена и жасмин, като цяло не обичам нито силният розов аромат (никът ми няма нищо общо), нито жасмина, но комбинацията от тях е толкова приятна и оставя усещането за плътен, слънчев аромат. Не знам как по-точно да ви го обясня, точно така те кара да се чувстваш, като обгърнат от цветя, добро настроение и слънце. Основата е микс от бяло дърво и пралина (Счукана смес от карамелизирана захар и ядки). Парфюмът е нещо наистина уникално и определено скоро ще купувам нов, защото ми е останало количество само за още няколко пръскания. В интерес на истината това е единственият парфюм за който съм чувала "не знам с какво си се пръскала, но е правено за теб". Та да обожавам го 😍😍😍 Друг огромен плюс е, че е адски траен, дори лятно време вечер като се прибера от работа, ароматът се усеща сякаш скоро съм се напръскала.

И сега, понеже декември месец беше изпълнен с много четене, ще ви оставя и линк, към ревюто на книгата ми фаворит за месец декември 😊 Не знам до колко ви е интересно да откривате и такива неща в постовете ми, но ако ви харесва или не, ще се радвам да споделите мнение в коментарите, както и да кажете какви постове искате да виждате.  Та... на въпроса, ако ви се чете нещо мило, топло, сърцераздирателно и истинско може би трябва да погледнете тази книга за котето Дюи. Знам, че може да сте скептични, защото е за котка, но повярвайте ми, прочетете ревюто и ще разберете. Книгата също така е подходяща за подарък. 

И сега след като ви надух главите с дълги словоизлияния, искам за финал да ви пожелая едно невероятно и магично изпращане на 2016 и посрещане на 2017. С много противоречиви чувства съм към 2016, за мен тя беше едновременно ужасна и позитивна. Изправи ме пред най-големият ми страх и до колко съм се справила с него, само времето ще покаже, донесе ми обаче и много позитивни моменти и ми помогна да ценя времето и да внимавам на кого отдавам доверието си. Моето пожелание към всички Вас е да сте здрави и смного късмет, ако те са на лице всичко останало ще дойде само. Бъдете здрави приятели! 💖



*Продуктът ми е предоставен за проба, но мнението е само и единствено мое





You May Also Like

8 comments

  1. Хм...Е, браво сега с тази палитра. Разбира се, че я няма в наличност. Ама пък аз си харесах едни други три, та ще имам търпение докато пак я заредят.. :D <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ми хареса, но като правех поста разгледах какво имат от марката и ми направи впечатление, че има поне още 2 подобни, ама ти явно си на принципа 3 за щастие :D ♥

      Изтриване
    2. Мацо, аз съм на прицнипа ИСКАМ ВСИЧКО.. пък ако може и ВЕДНАГА. :D Ще видя кога ще ги поръчам тези палитри, чакам малко да отлежи идеята, че и трите са с доста неутрални цветове вътре и честно казано нямам нужда от всички... >:D

      Изтриване
    3. Ох лошото е, че и аз съм като теб :D Добре, че днес ме мързи прекалено много, че да ида до Сефора :D

      Изтриване
  2. Много се радвам, че си доволна от маслото за тяло на Алверде :) със сигурност има и по-богати от него, но това е от най-бързо попиващите сред подхранващите продукти. А четката, ох, мисля я и аз от сто години и все не се решавам. Олиото за коса - също, мислих го, мислих го и реших, че няма да го взема, да ме пита човек защо. Парфюмът на Ив Роше ме заинтригува, отдавна ги душкам в Лили и май ще си взема един за проба :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ми хареса маслото и да ти кажа виждала съм и други блогъри да го споделят, но твоето мнение беше това което реши покпката. Иначе за четката... обожавам я!!! Макар миризмата която се появяваше беше доста стресираща, въпреки че я почиствах както е написано и т.н., но открих адски добър начин това повече да не се случва и сега сме си голяма любов. С парфюмът внимавай кой от двата ще си вземеш, защото са Евиденс и Евиденс Интенс. Мисля, че вече са с нови шишенца, но пак питай за Интенс :) А иначе за олиото за коса... 100 лв. няма да дам, въпреки че наистина я прави адски мека.

      Изтриване
  3. Аз също имам подобен проблем с кожата от глезените до коляното.. Особено през зимата ужасно се лющи. Ще си отбележа да пробвам и това масло за тяло.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз съм доволна от него, а и четох доста други положителни мнения за продукта.

      Изтриване