Любимци за Февруари 2017

by - 0:38

Здравейте прекрасни!
С малко забавяне пристъпвам към любимците за месец февруари. За пореден път успях да се огранича до 5 продукта, макар с наближаването на пролетта, затоплянето на времето и нуждата от цветове да става все по-трудно.




Пролетта вече е навсякъде. Зимните якета се върнаха в гардеробите (но нека не забравяме, че това е март месец), цветовете станаха по-искрящи, хората по-усмихнати. Този месец ще ви покажа само и единствено декоративна козметика!!! Да точно така, правилно прочетохте. Няма да има кремове за лице, почистващи лосиони, нищо от този тип.


Това са най-използваните продукти от мен този месец. 


Essence Instant Matt - Матиращ спрей за лице. Подходих малко скептично към него, но въпреки всичко си го взех и изобщо не съжалявам. Продуктът е икономичен и върши прекрасна работа. Пръскам си лицето с него преди да поставя пудра и фон-дьо-тен и ефектът е виден през почти целият ден. Има дни в които омазняването в Т зоната ми е доста агресивно, но това спрейче се справя доста добре с контрола над моята рафинерия за олио "Калиакра".


Едва ли ще е изненада за някой присъствието на червило на Clinique, но понякога съм адски предвидима.

Clinique Passion Pop 07 - И друг път съм ви споделяла за прекрасният ефект от тези червила. Имат блясък, дълготраен цвят, а когато цветът падне на устните остава едно приятно усещане, сякаш сте с много мек балсам за устни.

Eve's Ready To Wear Lipstick #Romantic Red (Teeez Cosmetics) - това е червилото, което ми се падна в първата Pick N Dazzle кутия, която си поръчах. На пръв поглед червилото изглежда доста бляскаво и мазничко, но на устните се усеща страхотно, не ги усещам изсушени и се задържа доста дълго.

Essence Lip Liner We 💗 Red #02 - Тук иронията е доста голяма, защото си купих и по-тъмният цвят, но торбичката от Лили се скъсала и моливът решил да се разходи в снега и ми остана само този. Страхотен е!!! Обичам го и си отива с две от най-любимите ми червила.


От горе надолу: Eve's ready to wear, Clinique, Essence. На вас може и да ви изглеждат еднакво червилата, но на устните ми поне за мен има разлика.



И за финал палитрата за вежди на Makeup Revolution London Ultra Brow Palette* - Откакто съм червенокоса, веждите ми имат нужда от потъмняване и полагам постоянна грижа за тях. Палитрата на Makeup Revolution London е страхотна, но за съжаление е доста голяма за път или за в чантата. Плюсът е, че като направя веждите си с нея рано сутрин до краят на работния ден нямам никакви проблеми. Аз се спрях на варианта Fair to medium, които е за по-светли хора. По принцип не смея да си позволя потъмняване на веждите, защото показах алергични реакции към голям процент бои. За това тази палитра е доста добро решение. Има две ваксички, 4 нюанса сенки за вежди, един хайлайтър и озаряващ крем. Тази палитра може да бъде намерена в сайта за дамски и мъжки парфюми Parfimo.bg.

Истината е, че в този пост ми се щеше да включа още една камара продукти, но съм твърдо решена да дам най-доброто от себе си и да се придържам към златната среда от 5 продукта. За в близко бъдеще съм ви подготвила една тема, по която до сега не съм писала и се надявам да не ви разочаровам.

Хубав, усмихнат и много слънчев ден мили дами!

* Продуктът ми е изпратен от PR, като селекцията, както и мнението са изцяло мои

You May Also Like

8 comments

  1. Истински се забавлявам със статиите понякога! Не бях го поглеждала от тази гледна точка, но явно и аз притежавам рафинерия за олио "Калиакра" :D Относно матиращия спрей - поставя се преди гримът, не върху него? Не се използва като фиксиращ продукт?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами понеже описанието на български хич не е щедро отлепих лепенката и пишеше "as a primer" за това го слагам преди фон-дьо-тена. Поне аз си го обяснявам, че предотвратява омазняване на кожата под грима и го предпазва. Може и да греша.

      Изтриване
  2. Ха, и на мен точно това ми стана интересно за фиксиращия спрей! :) Така ли пише да се ползва или ти намери ново приложение? Много иновативно, btw. Даже ще взема да го приложа и с наличните ми фиксиращи спрейчета, пък току виж укротят омазняването ми :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами понеже описанието на български хич не е щедро отлепих лепенката и пишеше "as a primer" за това го слагам преди фон-дьо-тена. Поне аз си го обяснявам, че предотвратява омазняване на кожата под грима и го предпазва. Може и да греша.

      Изтриване
  3. По принцип доста от "фиксиращите"спрейове се нанасят точно така - под грима като основа :) Не знам защо, но така съм чела и виждала в много клипчета :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Истината, че това ми е първият такъв и може би за това си прочетох внимателно какво как та да не оплескам нещата.

      Изтриване
  4. Присъединявам се към рафинерията ти за олио ,,Калиакра".Явно сме доста с този проблем така че ще пробвам това спрейче!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох, тя тази Т зона е доста често срещано явление :( , препоръчвам да опитате и синият крем от Pep-Start серията на Clinique

      Изтриване