Pick N Dazzle Март 2017

by - 2:14

Привет прекрасни!
Ето ме отново с unboxing на Pick N Dazzle. Определено ми хареса кутията и за момента съм си пуснала тримесечен абонамент, като дори ще се опитам да си сътворя сама следващата кутия. Както казах и в предният пост по темата, кутията много ми харесва по ред причини. Най-главната и основна е, че те всъщност се съобразяват с картата на потребителя. Но няма да ви връщам назад, оставила съм линка, където можете да погледнет още подробности. Днес ще погледнем какво има в моята кутия.

Този месец в моята кутия имаше доста повече неща, защото с редовната кутия дойде и наградата им от играта в Instagram, но реших да ви покажа и тях в този пост, защото смятам, че ще успеете да добиете по-голяма представа за продуктите които предлагат.


Докато в предната кутия, бяха наблегнали на грижа за кожата, то в тази акцента определено е въру цветовете и декоративната козметика.


Love Attack Woman EDP 100 ml - Опаковката на парфюма е страхотна и макар да е смесен флорално-плодовият мотив, който съм отбелязала в картата, поне на мен ми се стори тежичък и го прехвърлих на майка ми. Тя естествено много го хареса. Поне у дома с парфюмите е така, ако не хареса на едната със сигурност ще хареса на другата.

Ориентировъчна цена: около 12 евро / 24 лв.



Teeez Angled Brush - Кой не обича четки, а когато са толкова шарени и идват в такава опаковка носят още по-голяма радост.

Цената ѝ онлайн е около 17 лв..


Cloud Nine Eyeliner #Black Velvet на Teeez Cosmetics - хареса ми как се нанася, съхне бързо и дори не ми се наложи да нанасям поправки. Или това или вече не съм толкова саката с очната линия :D . 

Цената в сайта на бранда е ... 29 лв.


Head Over Heels Nail Lacquer #Atomic Dragonfly - Все още не съм го пробвала, но четката е широка, а цвета изглежда убийствено.

Цената му онлайн варира да кажем, че е около 15 лв.

Естествено имаше и няколко мострички, но явно телефонът ми е засякал, защото не откривам снимката никъде, а този ден снимах неща и за двата блога. Извинявам се за което, но ... още не сме приключили, защото искам да ви покажа и наградата от Instagram конкурсът им за снимка. Необяснимо за мен, участвахе трима човека и Pick N Dazzle, наградиха всички. Трябваше да си изберем три продукта от секцията за декоративна козметика.


Desert Lush Sheer Lipstick цвят Meridian Mauve - Харесвам червилата на Teez. Не изсушават устните ми, не лепкат и имат красиви цветове. Радвам се, че духът на конкурса ми даде шанс да избера сама продуктите.

Цена: 30 лв.

Spoiled Rich Eyebrow Cream Blonde Edge - Да знам имам си цяла палитра за вежди, но не мога да я нося с мен в чантата, а в несесера си за спешни случаи ми трябва нещо малко и компактно. Кремът им за вежди е точно това. Добре пигментиран и доста издържлив, цветен и закачлив със своя собтсвена четчица.

Цена: 31 лв.

Spectrum Of Stars Eyeshadow с цвят Apricot Sheen - Толкова красива и нежна сянка. Задържа се на очите ми през целият ден. И ми е тоталният фаворит в този нюанс. ♥
Цена: 27 лв.

Общо взето и таз месечната кутия на Pick N Dazzle не разочарова. Харесва ми и фактът, че благодарение на тях откривам марки, които няма на родният пазар, но са също толкова добри и пъстри.

Хубав и много усмихнат ден мили дами!


You May Also Like

2 comments

  1. Много е сладка четката, и опаковката и!
    аз от време на време си поръчвам glossybox или birchbox защото има марки, които си заслужават откриване :)

    K <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бих ги пробвала, но умишлено нямам карта за пазаруване онлайн, защото в моят случай "Децата нямат спирачки" си е доста точно определение :D

      Изтриване